keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Keskiviikko, just ennen pääsiäistä


MV 2010 412
Originally uploaded by Pinkkisfun
Oikeesti ei ole mitään hinkua kirjoittaa, mutta tuli vaan semmonen olo, et pitäis. Kun en ole kuitenkaan aikoihin sitä tehnyt ja varmaan asioita tapahtunut.

Ilta-Sanomien viikonlopun liitteessä oli iso ja megahyvä arvostelu Puputytöstä!♥

Lauantaina olin Ekolossa esittelemässä Puputyttöä ja vegaanisia leivonnaisia. Kirjaa myytiin sen kahden tunnin aikana kuulemma hyvän kuukausimyynnin verran. Kappalemäärää en kuitenkaan sano!
Mulla oli veto pois, kun angiinan jälkeen, joka oli edellisellä viikolla tuli vielä flunssakin. Mutta hyvin meni ensimmäinen julkinen esiintyminen. Vaikka ei mun tarvinnut esiintyä.

Edellisenä viikonloppuna oltiin Ikaalisissa Intohimona Skräppäys tapahtumassa. Mulla oli siis tosiaan angiina, mutta hyvin jaksoin. Oli kivaa ja sain paljon aikaiseksi. Pitäis varmaan laittaa kuvia koneelle joskus.

Nyt viikonloppuna on tulossa ensiks äiti syömään lauantaina ja sunnuntaille olen kutsunut isän ja siskon perheineen. Musta on kiva järkästä ruokakutsuja. Mut sitten mä aina stressaan ja hösellän. No, onneks nyt on noita pääsiäisen pyhiä, niin on vähän enemmän aikaa.

Sain yhdeltä työkaverilta kassillisen pikkueläimiä. Jenkeistä ja Ikaalisista ostin paljon uusia kimalteita ja mikrohelmiä, nyt kun vaan jaksais innostua niistä niin sais hienoja koristeita tehtyä. No, kyllä se into vielä esiin putkahtaa. Pakko.

Hääjuhlaakin pitäis alkaa suunnitelemaan. Voisko joku nyt ottaa ohjat käteen ja alkaa ohjailee mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti