tiistai 14. joulukuuta 2010

Ofelia, Ofelia,Ofelia

Oon kyllä vieläkin ihan piukeena tosta viikonlopusta! Ette usko kuin hienoa se oli! Ja vielä kun mua alkuun hirvitti ihan kauheesti kun näin niitä muita myyjiä siinä mun ympärillä. Mulle tuli niin pieni ja epäammattimainen olo kun siinä oli sellasia oikeita kauppiaita, jotka oli tosi cool ja kaikkee. Ja mä oon tällänen pikkunen räkä. Siis ei pahalla, mutta se kuulostaa vaan niin hassulta. Mutta sitten ovet aukes ja asiakkaita alkoi valumaan sisälle ja nehän tykkäskin Pinkkiksestä ja Pinkkiksen ihanasta riemunkirjavasta värimaailmasta, minä kehräsin ja hyrisin kun tuotteitani, tatuointiani ja kirjaani kehuttiin ♥
Lauantai oli taloudellisesti ihan hyperhieno! Asiakkaita oli paljon ja ne oli aivan ihanan näköisiä cute  customers @ Pinkkis table More cute customers
Tapahtuma oli todella hyvin järjestetty ja ohjelmaa oli juuri mukavasti. Tanssiesitys oli kyllä vähän liian pitkä ja turhan taiteellinen meikäläisen makuun.
Sunnuntai oli selkeästi hiljaisempi, mutta sekin oikein kannattava ja ihana. Muutamia tuttuja ja tutun puolikkaitakin oli! Planet Idan ihanainen neiti Vadelmainen oli edustamassa omaa ihanaa tuotemerkkiään ja sai muotinäytös osuudellaan minussa vanhan kipinän vaatteiden suunnitteluun syttymään! Sunnuntaina paikalla oli myös Emmi Forget-Me-Notista. Emmin tapasin nyt ensi kertaa, kesällä tapasin jonkun toisen FMN -pyörittäjän, joka jäi sitten äitiyslomalle.
Tässä kuvia! Kuva 013 Katsokaa tota hauista!! ;)
Check my super cool pendant Koruni on kovin hieno ja sai paljon ihailua osakseen!
Kuva 006
Pinkkis Table
Nyt olen ihan täynnä tarmoa, mietin vaan mitä kaikkea voisinkaan tehdä, erilaisia vaatteita, joita en kyllä itse ompelisi! ja kaikkea muutakin.
Nyt helmiä tilaamaan!

♥ Raisa

1 kommentti:

  1. jee ofeliassa oli kyllä kivaa :) laitoin blogiini joitakin kuvia ja sie yksi miejän yhteiskuva jos haluat sen kopioida, voin kyllä sähköpostiisikin sen lähettää jos haluat? ja voisin vie kanelta (se joka kuvat otti) kysyä oliko kuvia yksi vai enemmän vai oliko toi yksi vain julkaisukelpoinen :D

    VastaaPoista