sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Nukkeilua ja vähän muutakin.

Kerroinko jo, että nyt mulla on kaikista hiuksistani friikeimmän väriset? Ihan super hienot. Täytyy pyytää, että Chris ottais tänään kuvia. Mulla on muitakin kuvajuttuja mielessä, mitä haluaisin sen ottavan. Ja nyt se sanoo, että sillä on liikaa ylpeyttä niiden kuvien ottoon...mokoma amerikaano!
Olen taas ahdistunut kaikesta. Tai en kaikesta, mutta siitä miten mä vaan haaskaan aikaa, enkä saa mitään aikaseksi, siitä miten mua ei yhtään huvita tehdä mitään "pakollisia" asioita, kuten laittaa ruokaa, pyykät, ommella Pinkkistä, käydä töissä, pukeutua, peseytyä jne. Mä haluaisin vaan ----.

Perjantaina siis olin kampaajalla, mulla oli tytöt mukana, koska halusin kuvata niitä. Vähän sama juttu kuin aikoinaan MLP:n kanssa: töihin pyöräillessäni näin paikkoja, joissa vois ottaa hienoja kuvia poneista ja sitten joskus vapaalla poljettiin siitä ohi ja mulla oli ponit mukana ja pysähdyttiin vähän väliä, että mä sain kuvattua niitä. Picture 1064
Picture 1060
Kampaajlata menin silvopleehen, jouduin pummaamaan rahaa, koska olin liian ahne. Ruoka oli hyvää ja kirja jota luin karmea. Luin "Vain tytär" nimistä kirjaa. Norjaan muuttaneen intialaisen tytön kertomusta siitä, kuinka kivaa on syntyä tytöksi...siitä, että on tyttölapsen oma vika, jos ja kun oma isä ja serkut raiskaa...

Kevennyksesksi nöihin synkkiin tunnelmiin nyt niitä kuvia. Suosikkini heti kärkeen :)
Mimi
Ooops!
Friends.
Dead.Fish.

Eilen pääasiassa työstin Mimin kotia, laitan nyt kuvan siitä mistä lähettiin, mulla ei ole kuvaa tän hetkisestä tilanteesta, laitan joskus sitten kun saan sen suht valmiiksi. Mimi sai Bambin keittiön ja Bambille tilasin uuden Chrisin rahoilla, kun oma korttini ei tosiaankaan toimi. Kumpikaan puoli...
Let the renovation begin

tässä vähän valmiimpana, tai ainakin vähän vähemmän keskeneräisenä.
Home sweet home!

Tyyliltään tästä tulee ihan erilainen kuin Bambin kodista, tämä on "tyylikkäämpi" ja haen siihen jotain sellasta japanilaista tunnelmaa, siis perinteistä japanilaista, en sitä modernia "kaikki paikat täynnä krääsää" -juttua. Tänne muuttaa vielä Bunny, Mimin sisko. Hän on vielä Japanissa. Yläsänky ja lelut ovat hänen.

Sitten kun mulla on rahaa ja jostain löydän niin ostan Guavan ja Mangon ja siinä kohtaa mun täytyy sitten miettiä kokonaan uusiks asumisjärjestelyt, sillä en usko ihan heti kolmea keittiötä ja kolmea kylppäriä saavani kasaan. Ehkä osalla ainakin olis yhteinen vessa (ihan yleistä japanilaisissa pienissä asunnoissa) mutta keittiöt...

Eilen herkuteltiin ja katottiin leffoja. Kävin myös Tikkurilan kierrätyskeskuksessa, en siis jaksanutkaan mennä sinne isoon, kun maanantaina kuitenkin menen siitä ohi. Jos ne haluamani jutut ovat myyty ni sitten ne on myyty ja mun elämä ei ole enää entisellään, mutta sellasta se on...;) Ei löytynyt mitään ihmeellistä. Mutta nyt vihdoin ja viimein pääsen hyödyntämään vauvan vaatteiden ihania kuoseja, kun teen niistä vaatteita nukeille :) Pinjan nukkekotiinkin löysin jotain, mistä Pimpula ilahtu. Jollain tapaa olen kateellinen Pinzan nukketalosta, kun sillä ei ole niin tarkkaa ja nöpönuukaa se, mitä sinne taloon tulee, ihan niinkuin itelläkin pienenä. Mutta nytte kaikkien mittasuhteiden ja tyylien ja muun kanssa on semmonen riehakas vapaus mennyt tosta jutusta. Mutta haluan taloni olevan niiden täydellinen kun se vaan voi olla. :) Toista elokuvaa katsoessa leikkasin samalla kankaita, että pääsen tekemään sukkahousuja/trikoita tytöille. Ja Mimille yökkärin. On ihana miettiä kankaita ja muuta, että ne tyylillisesti sopii "omistajalleen". Minkähän laisia niistä Guavasta ja Mangosta tulee?!

Yhden tutun kanssa ollaan sähköpostitse keskusteltu myös muista kuin ihmisasukkaista. Ennen kaikkea Sylvanian Families tyypeistä. Mua itteäkin vähän houkuttais ottaa joku sivuprojekti, ihan siis vaan tehdä joku asumus ja sinne tuunata kaikkee...ehkä se vois olla se riehakkaan vapaa kökkö? Siis semmonen mihin ite tekis kaiken, viis siitä miltä se näyttää.

Jotta mua ei alkais entisestään ahdistamaan ajan haaskaus alan nyt tekemään itselleni listaa tälle päivälle. Hauskaa Äitienpäivää! (Lapset on Mikolla, mutta onneks Kenai tuli herättämään pusuin ja tuomalla minulle pahviputkilon lahjaksi <3

Raisa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti