tiistai 8. toukokuuta 2012

Nimi paperissa

Nyt se on tehty, allekirjoitettu sopimus työsuhteen päättämisestä. On se vaan niin outoa. Että mä ihan oikeesti pääsen täältä? Tietenkin olen tätä paljon miettinyt, sitä ettei meillä kummallakaan ole töitä. Melkoinen pariskunta. Mua ärsyttää C:n huolettomuus, ehkä se on vaan pintaa.
Tosi hassua, mua ennen kaikkea huolettaa talon myymisessä/muuttamisessa meidän puput ja koirat. Ristokin on niin kovaääninen, ettei siitä olis kerrostaloeläjäksi. Entä sitten puput, mihin ne laitettais, jos neliöitä olis vähemmän eikä niille olis omaa huonetta? Uh...kamalaa. Vitsi, kun sais C:n töihin. Kaikki olis niin paljon helpompaa, jos edes toisella olis työpaikka. Saati sitten molemmilla. No, joskus sekin päivä vielä koittaa, että molemmat tehdään töitä ja ainakin minä sellaista työtä josta oikeasti tykkään. Kyllä tää ihan oikeasti on hyvä ratkaisu, varsinkin kun työsuhde olis sitten katkaistu vaikka väkisin. Kyllä mä olen sen aina tiennyt, että minusta halutaan päästä eroon, ihan jo senkin takia, että saan tuplasti enemmän palkkaa, kuin eräät muut. Ja nekin varmasti tekee työnsä vähintään yhtä hyvin kuin minä. Ja lisäksi minulla on aivan kamala asenne.

Se töistä vähäksi aikaa. Eilen olin toiseks vikalla japaninkielen tunnilla. Alan olla aika täynnä sitä opettajaa. Vaikka se onkin siis oikein mukava, mutta opettajana vaan niin tajuttoman huono. Tai sitten minä itse vaan niin tajuttoman huono. Ja laiskakin vielä.

Paskat. Ei mulla mitään asiaa. Kamala nälkäkin. Eikä mulla ole edes kunnon ruokaa, nuudeleita vaan. Mut en aio olla myöhään töissä, niin ehkä pärjään. Chris oli muuten taas leiponut, suklaakeksejä. Se tekee niitä ainakin kaksi kertaa kk. Tällä kertaa ne oli tosi onnistuneita. Vitsi kun olisin tajunnut ottaa pari mukaan.

Hei! Mua pyydettiin Vegfestiin maistattamaan jotain vegeherkkuja. Aika lyhyellä varoitusajalla kylläkin. Ensin mietin etten menis, mut kyllä mä sit menen kuitenkin. Lauantaina muistaakseni klo 12-13. En tiedä vielä mitä meinaan tehdä. Varmaan jotain makeeta. Ja halpaa. Itse täytyy kustantaa kaikki raaka-aineet ja muut. Vähän pöljää. No, verotukseen.

Oikeesti melko tympee olo. No, onneks illalla on kemiaa enkä mä ole tehnyt läksyjä. Mä en yhtään jaksais edes lukea kaikkia niitä kirjoja, joita olen kirjastostakin lainannut, liittyen kemiaan ja biologiaan. Toivon vaan, että ne tiedot pomppais niiltä sivuilta samalla kun mä itse luen mangaa...Mä kyllä kovasti haluaisin osata ne asiat, mutten millään jaksais nähdä vaivaa.

Hitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti