tiistai 25. tammikuuta 2011

asiatonta, osa 2


kuvatehdas 012
Originally uploaded by Pinkkisfun
Taaskaan ei mitään ihmeellistä, mutta ihan pakko olla "äänessä". Koko ajan.
Puputytön juhlakirjan päivitystä: mulla on kampaaja tän viikon perjantaina, eli kansikuva on kuvattava aika pian sen jälkeen :) Eli mun on ihan pakko saada jotain aikaseks. Mua aika lailla kauhistuttaa koko projekti nyt kun Sari ei ole mukana. Mä oon oikeesti semmonen säheltäjä häslääjä, että epäilen kykyjäni pitää isoa projektia kasassa. Apua! Anyway, sain kuitenkin tänään soitettua yhdelle kaverille, jonka uudessa kodissa en ole edes käynyt, että voisko niillä järjestää leikkijuhlat. Mutta sen aiempi koti oli sen verran vakuuttava, että uskon kaiken olevan tässä nykyisessäkin kunnossa. Tarkotus olis kuvata Uuden Vuoden illanistujais kuvat ja se kansi. Kanteen mulla on kiva idea, toivottavasti se toimii.
Mä todella mielelläni kehittelen uusia reseptejä, kokeilen niitä, lokeroin ne sopiviin juhliin, mutta sitten kun mun pitäis saada oikeesti jotain suunnittelujuttuja tehtyä mulle tulee fyysisesti huono olo ja ajatukset vaan sinkoilee päässä ja mistään ei tule mitään. Ja just niitä suunnitelmia mun pitäis saada Moreenille! Apua! Pirun hyvä kirja tulossa ja hitto soikoon, mä pystyn siihen.

Ai niin!!! Vitsi miten ihanan aktiivisesti olette osallistunut arvontaan!!! IHANAA!!! Onnea kaikille (eihän tossa kyllä ole mitään järkeä, kun vaan yksi voi voittaa...) Kiitos kaikille kommenteista!!

Eikö ole kivat sukat mulla? Mulla on kyllä tosi pökkelöiset pohkeet, aina olleet. Haluaisin sellaset varsanjalat. Tää kuva on otettu joskus pari kolme vuotta sitten,silloiselle kaukorakkaalleni, nykyiselle aviomiehelleni.

Olen innostunut pilvistä. Kaiken pitäis olla pilvenmuotoista. Tai ei nyt ihan kaiken, ei edes läheskään kaiken, mutta kuitenkin useamman asian kuin mitä nyt on.

Lakkasin eilen kynnet. Pitkästä aikaa. Nyt ne on ihan superhienot ja tuoksuu ruusulle. hand (vitsi mikä väkertäminen, että sain teille ton kuvan!) (mähän varoitin, ettei mulla ole mitään asiaa!)

Pinkkis päivitystä: Helmihulinat lähestyy. Ne on siis Suutarilan ala-asteen järjestämä sellanen pieni talvitapahtuma. Menen sinne, jotta kaikki Pinjan luokkalaiset tytöt vois vihdoin ja viimein ostaa Pinkkis -juttuja, niistä on ollut niiden keskuudessa aika paljon puhetta! Tokkopa tulen kovaa tiliä tekemään, mutta kiva päästä sinne pikkutyttöjen pariin :) Onneks mulla on tukka silloin kunnossa!
Sain juuri äsken (kun älysin sitä pyytää) Järvenpään Naistenpäivä -messujen ilmoitusvahvistuksen. Se oli mennyt vanhaan s.postiin. Yikes! Vaarallista toi osoitteen vaihto!

Tietääkö kukaan, miten saisin tiedon mahdollisimman monista lähialueen myyjäisistä? Onko niistä jotain listaa, tai jotain? Tykkään myyjäisistä. Vaikka oon niin huono myymään, mutta ehkä sitä joskus oppis. Tai sitte ei.

Hauskaa ainutlaatuista tiistaita teille kaikille!

♥ Raisa

j.k. uus lääke on 100 x parempi kuin vanha, vaikken viime yönä saanutkaan kunnolla unta. Pikkuhiljaa alkaa vanhasta lääkkeestä irtautumisen aiheuttama ärsyttävä huimaus tai joku vähenemään. Eikä enää ole sellasta tosi ärsyttävää vuoristorataa. Mä oon kyllä ihan varma, että edellinen lääke teki mut enemmän hulluks kun mitä se autto mun alkuperäiseen hulluuteen. Että silleen.

3 kommenttia:

  1. Voi ihanat kynnet ja toi sormus on tosi ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jasmine! Pinkkikseltä saa viiden euron huokeaan hintaan noita sormuksia ;)
    Olethan muistanut osallistua Puputytön arvontaan!

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Vähänkö noloo...mulla on yks toinen kimalle lakka, joka tuoksuu ruusulle ja nyt käytin tollasta myrkyn hajuista ja muistin että se oli ruusuntuoksuinen ja onnellisena sitä tuoksuttelin...siis ei ne mun kynnet tuoksuneetkaan ruusulle, vaan myrkylle. Mä vaan kuvittelin koko kukkaistuoksun.

    VastaaPoista