tiistai 18. tammikuuta 2011

Päivitystä, pikaista sellaista

Helou kaikki!! Ihanaa, kun on uusia lukijoita!!! ♥ Tervetuloa kaikki! Tässä pikapäivitys, kun on taas niin paljon kaikkea ja ruokatunti melkein ohi. Lääkärillä perjantaina, uudet sikakalliit lääkkeet, mutta ne auttaa nukkumaan paremmin. Lääkäri sanoi, että mulla on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: joko teen työstäni mielekkäämpää (pyydän lisää töitä, lisää vastuuta) tai irtisanoudun. Aika pelottavaa. Minä olen tehnyt ratkaisuni. Siitä lisää sitten kun on jotain kerrottavaa. Tänään laitoin kuitenkin aika isolle tekijälle meiliä. Huh huh! Viikonloppuna olin taas loistava! Omepelin, siivosin, tein ensimmäisen vegaanisen juustokakkuni, kolmas reseptikokeilu Bucchaneer -kekseistä eikä ne vieläkään toimi, eli niitä ei näy kirjassa, 5 saaristolaisleipää sekä aivan ihanat pikkulahjat Pinkkis-tuotteiden ostajille Tampereen Forget-Me- Not -liikkeen synttärijuhliin lauantaille. Olin tosi reipas ja lopulta tosi väsynyt. Mutta silti ompelin liian myöhään ja vielä unohdin omepelmani jutut kotiin, kun mun piti tuoda ne töihin Animalian Lauran noudettaviksi. Pöhkö! Ai nii, perjantaina ensin tunnin aikana ja sitte vielä erikseen tunnin jälkeenkin potkunyrkkeilyope kehu mun kiertopotkua. Se on kuulemma kovasti kehittynyt =D Hiukanko kehräsin. Barbie -kukkaro josta oon meuhkannut (vai oonko?)
Sain sen hameenkin, minkä Planet Ida oli tehnyt toiveitteni mukaisesti! Aivan ihana. Otan siitä ja itsestäni kuvan sitte ku huvittaa :) Ostin juuri liput Animalian Eläin! bileisiin. Ne on joskus huhtikuussa. On ihanaa osallistua tollaseen, kun muuten osallistuminen on muuten aina meikäläiselle niin hankalaa. Ja huomenna on leipomista Pimpulan kanssa. Torstaina leffaan kaverin kanssa ja lauantaina koko päivä skräppäystä Sarilla. Ihanan osallistuvainen ja normaalin ihmisen sosiaalinen viikko. Hääpäiväkin lähestyy! Koira/lapsenvahti hommattu (kiitos Satu!) ja ravintola päätetty. Että tällästä nyt tällä kertaa! Muistakaa osallistua arvontaan!! Vielä melkein kaksi viikkoa aikaa!! ♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti