torstai 13. tammikuuta 2011

Loppiainen


Picture 457
Originally uploaded by Pinkkisfun
Niin, sehän oli viikko sitten, mutta on ollut tossa niin paljon kaikkea muuta ja sitten taas toisaalta toi mun urakkani oli niin mainitsemisen arvoinen, että tässä tää nyt sitten on: vapaapäivän uurastukset (kuvasta puuttuu yks reseptikokeilu, mutta toisaalta se epäonnistui, eikä näin ollen ollut kuvauksellinen - keksin kuitenkin miten sen saa toimimaan!)
Kuvassa näkyy 4 kpl saaristolaisleipää, jotka hitto soikoon nekiin epäonnistui, kun multa loppu siirappi kesken ja laitoin tilalle melassia ja sitäkin liian vähän ja leivästä ei tullut tarpeeksi makeaa, vaikkei se mikään makea leipä olekkaan. Nyt kuivatan niitä pupuille.
Hernekeitto, lasagne, 2 pellillistä pizzaa, mustia papuja, tupla annos mustapapusosekeittoa (nam!) sekä jättikattilallinen kasvissosekeittoa. Koko päivän olin keittiössä. Mutta kyllä kannatti, nyt voi ottaa vähän rennommin aina välillä, kun pakkasessa on paljon ruokaa.
Päivääliseksi oli vielä seuraavaa: tofu "kala"puikkoja, ranskalaisia ja salaattia
Picture 455

Eilen olin taas nyrkkeilemässä, oli ihanaa. On niin vapauttavaa unohtaa makkarat ja kaikki edes hetkeksi ja olla toimiva. Kone. :) Sieltä poljin pakettieni (ruokakirja Amazonilta ja proteiinipitoista pöperöä Vegetukusta) kanssa uimahallille saunomaan. Pinja oli siellä jo uimassa. Mulla ei ollut edes uikkaria mukana. Uiminen on kyllä ihan kivaa, mutta se vesi on niin järkyn kylmää ja mua hävettää varata ne raput puoleks tunniks, että pystyn kaikessa rauhassa kastautumaan. Joten minä käyn siellä vaan saunomassa. Talvella. Kesällä meillä tulee ihan tarpeeks lämmintä vettä kuumiin suihkuihin. Musta ei ikinä tulis vankia, oon ihan varma että ne ei pääse kuumiin suihkuihin.
Kaaduin pyörällä. Tai taas pyörä kaatu, mutta minä pelastuin salamannopeiden refleksieni ansiosta! Vittu mä oon hyvä! Mulla jäi jalka kiinni yhteen kassin remmiin ja matka tyssäs hetkeks siihen. Ja mä oon jo niin vanha, ettei mua edes hävettänyt. Vaikka siinä oli kaks poikaa. Enemmänkin mua ärsytti, ettei ne ollet yhtään huolissaan mun voinnista. Nykyajan nuoriso...

Chris on pitänyt todella hyvää huolta Pinkkiksestä nyt alkuvuoden. Ottaa kuvia, laittaa niitä nettiin ja nyt se tekee mulle mainosta laitettavaksi Animalian lehteen!!! Jee!!
Pinkkiksellä on nyt siis kaksi nettikauppaa:

http://madeby.fi/artist/shop/Pinkkis/1
ja
http://en.dawanda.com/shop/pinkkis?#shop_products

Vitsi, huomasin just että Dawandan ensimmäiset myynnit on tapahtunut! Jee!

Ei muuta! Voikaa hyvin!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti