torstai 10. helmikuuta 2011

Helmikuinen Haaste!

Toi viime kuun kirja-arvonta oli mun mielestä niin hauska, että päätin ottaa sen tavaksi! Ei siis, että joka kuu arvottais kirjoja, mutta jotain kivaa kuiteski!

Elikkä, koska mulla on tälle kuulle niin paljon leivontajuttuja ajattelin, että haasteeseen liittyis leipominen sekä "tehtävän", että palkinnon muodossa.

Palkinto on tässä:  Wiltonin työkalu -kakkukynttilöitä, pieniä karkkivuokia kaks pakettia ja irtonaisia pikkukakkusvuokia, siinä on ihan yksittäisiä ja sitten joitakin samanlaisia. Kiva pieni paketti, joka saattaa saada vielä lisää sisältöä, riippuen siitä miten aktiivisia TE olette ;)

Ja teidän tehtäväksi jää kertoa mulle, kommentoimalla tähän postaukseen, suosikkileivonnaisenne! Ei sen kummempaa. Kuun lopussa sitten arvotaan kaikkien vastanneiden kesken toi pikkupaketti :)

Hauskaa!

♥ Raisa

9 kommenttia:

  1. Arvaaappa mä kerronki mitä mä oon tehny nyt viime aikoina! Kylmäpuristetusta kookosöljystä (cocovi) ja tummasta kaakaojauheesta ja riisimuroista niitä pieniä kakkusia pikkuvuokiin, nami! :)
    t: Mimi :)

    VastaaPoista
  2. Voiko suosikkileivonnainen olla suolainen? Kun jotenkin särähtää korvaan aina nuo leivonnaiset sellaisina äklömakeina sokeripommeina (jotka nekin on kyllä hyviä, etenkin pienet kuppikakkuset, nammm), mutta jotenkin sitä itse tykkää ennemmin leipoa suolaisia piiraita ja joskus jopa suolaisia muffineita. :O Piirakat on muutenkin niitä mun juttuja, ja ehkä suosikki on tällä hetkellä amerikkalaistyylinen omenapiirakka! (Hirrveän hyvä resepti: http://ruokahommia.blogspot.com/2010/09/oliko-mummo-ankka-vegaani.html)

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti fetapiirakka, jonka resepti on tietysti oma kehitelmä ;)Makeista leivonnaisista en niin välitä :/

    VastaaPoista
  4. Porkkanaleivos on mun suur suosikki. <3

    VastaaPoista
  5. Mustikkapiirakka, itse koirien avustuksella kerätyistä mustikoista.Blogisi on voimauttavaa luettavaa minulle. On huojentavaa lukea kuinka muutkin voivat olla arjessa solmussa, mutta silti yrittää positiivisesti eteenpäin tehden samalla asioita joista pitää. Tuollaisen ihmisen kun löytäisi kirjekaveriksi.Se olisi huisia.

    VastaaPoista
  6. Mun lempparileivos on rahkamainen piirakka marjoilla (mielellään kirpeillä sellaisilla): http://vegamo.blogspot.com/2009/03/rahkamainen-marjapiirakka.html

    Kuppikakutkin on kyllä aivan ihania, mutta olen vasta vastikään tutustunut niihin ekan kerran, niin en osaa päättää suosikkia. ^^

    VastaaPoista
  7. Suklaakorvapuustit, tummaa suklaata rouhittuna väliin margariinin, sokerin ja kanelin (+vaniljasokerin) kanssa. Nam!
    -Anette

    VastaaPoista
  8. Suosikkileivonnaiseni on ihan perinteinen tiikerikakku :D päällehän voi valutella fiiliksen mukaan suklaata tai kinuskikastiketta :)
    T:matamimiia

    VastaaPoista