keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Hiiripeura ja muuta mukavaa

Luen Planet Idan matkablogia ja se on nähnyt jossain puistossa hiiripeuroja! Siis ne on niinku hiiren ja peuran rakkauden hedelmiä. Voi äly miten suloisia! Toivottavasti niillä on hyvä elämä.

Oltiin eilen koirien kanssa ulkona ja minä tietty Ristoa riehuttamaan. Se perkele puri mua kädestä. Ei tahalleen, muttei ihan vahingossakaan. Sille ei varmaan ole käynyt ihan selväksi miten ihmisten kanssa leikitään. Välillä kun sitä vaikka sisällä riehuttaa, niin saa oikeesti vähän varoo, ettei se mene överiks. Mutta on se vaan niin ihana. ♥ Picture 420
Ja Kenai taas, joka on tullut meille suoraan Helvetistä on toisaalta leikkiessä todella varovainen ja semmonen söpöläinen. PAitsi jos sulla sattuu olemaan toppahousut tai muuten epäilyttävät vaatteet päällä. Silloin se on armoton. Picture 342

Eilen sain pitkästä (?) aikaa ommeltua, Heluna Fashioniin täytyy tehdä vielä muutama pussukka ja sitte se on hoidettu vähäks aikaa. Mutta nyt meni sitte lupaamaan FMN:lle maanantaille patalappuja ja pussukoita! Apua! Mutta kun ne on tulossa täällä käymään, niin mukavasti saa siinä sitte vaihdettua. Kyllä mä siitä selviän.

Ette usko kuinka vaikeeta on haalia ihmisiä juhlakuvauksiin! Luulis, että kaikki olis intoo piukassa, mut ilmeisesti ei ole, ei edes ihanat vegeherkut houkuttele. Joten mä laitan ilmoille yleisen kutsun kaikille, suht kivan näköisille ihmisille: Kyseessä olis vegaanisen juhlakirjan kuvaukset, niitä tulee tässä kesään mennessä joitakin, niihin kipeästi kaipaan ihmisiä taustajuhlijoiksi. Sinun ei tarvitse olla vegaani osallistuaksesi. Jos jotakuta pääkaupunkiseudun alueella kiinnostais osallistua, niin ottakaa muhun yhteyttä, ni kerron tarkemmin. Esim. nyt sunnuntaina olis kuvaukset, johon en millään tunnu saavan juhlijoita. Kaikilla on jotain muuta menoa.

Että silleen. Tässä toinen sivu tekemästäni skräppiaukeamasta (ne ei oikeesti ole kovinkaan kummoisia, mutta ainakin näette superhienon tekemäni sateenkaaren!) What I am and what I eat? Toisella sivulla oli otsikko: Kuka mä oon ja mitä mä syön? , mut se oli kyllä niin hätäseen tehty, etten kehtaa sitä postata.

Eilen illalla aloin kattoo mun leipomusjuttuja sillä silmällä, että sieltä irtoais jotain teille "porkkanaks" kertoo mulle leipomusjuttujanne. Mä laitan sen haasteen varmaan huomenna!

Voikaa hyvin!

♥ Raisa

5 kommenttia:

  1. apua! jos joskus myöhemmin keväällä on kans kuvauksia niin ilmottaudun ehdottomasti vapaaehtoseks jos saan sen mahtumaan kalenteriini! oon täysin valmis jopa matkustamaan sinne tota varten :) siis saahan niitä herkkuja sit myös syödä, ettei tartte pelkästään esittää..?
    miulla alko jo kuola valuu ko vaan ajattelinki siun juhlaherkkuja <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että joku on innoissaan! Mä ainakin olisin ihan pökerryksissä jos pääsisin herkuttelemaan ja vielä samalla saisin omat 15 min julkisuudessa ;)

    Eli Maija, juhlia on vielä tulossa ja herkut päätyy "juhlijoiden" syötäviksi! Tervetuloa!

    VastaaPoista
  3. Mä oon Taija ihan innoissani nyt noista leikkihuopajutuista! Niistähän vois tehdä vaikka mitä sen kakspuolisen tarrajutun kanssa, kaikkee mitä niillä leikkureilla voi tehdä...kirjaimia, koristeita, kehyksiä vaikka mitä!

    VastaaPoista
  4. Mä olen mun Cuttlebugilla leikannut kaksipuolisen tarran kanssa vaikka mistä materiaaleista, yleensä kirjaimia ja koristeita. Huoh. Ihanaa!

    VastaaPoista