torstai 17. helmikuuta 2011

Pinkkistä, jännitystä ja kynttilän polttoa

Retro Camera Ring
Mä keksin omasta mielestäni tosi hyvän vertauskuvan itsestäni, tai siis emmä tiedä mikä se on mutta, jotain mikä kuvastaa mua kuiteski. Joistain sanotaan, että ne polttaa kynttiläänsä molemmistä päistä. Mulla on välillä semmonen olo, että polttaisin lisäks vielä siitä kekseltäkin, mutta onneks kynttilänvalutaitoisena pystyn valamaan uutta kynttilää poletetun tilalle ;)

Tai jotain.

Ajattelin pitkästä aikaa laittaa Pinkkis -päivitystä. Chris on paljon laittanut  tänne uusia Pinkkis juttuja, sekä "vanhoja tuttuja" että ihan uusinta uutta. Tai ei ehkä ihan uusinta uutta, sillä eilen illalla ja vielä tänään aamullakin tein ihania koruja, jotka ei vielä listausvalmiita. Tässä kuitenkin jotain.

Huikee Piknik Sormus
Picnic Ring 2

Ihq Kaakao Kuppi+Lautanen (tää taitaa kyllä olla DaWandassa myynnissä)
hotchoc1

Blah blah blah kukkaro
blah2

Kantaa ottava kukkaro (minun suosikkejani ♥)
macpouch2.3

Sitte vielä siitä jännityksestä...Ylihuomenna! Apua! Me lähetään ylihuomenna! Mä oon ihan varma, että tai siis en ihan varma, mutta mä pelkään ihan tosissani, että me kuollaan. Mä oon aika taikauskonen ja tässä on niin monta (ainakin kolme!) sellasta tekijää, jotka vaikuttais koneen ilmassa pysymiseen. Että silleen.

Tässä mun listaa asioista ja tekemisistä, ostettavista ja jostain, mitä on suunnitelmissa:
Studio Ghibli museo
manikyyri
vegaanisia ravintoloita (mulla on 18 sivua osotteita!) ja luontaistuotekauppoja ja sen sellasia
Puroland (Hello Kitty teemapuisto)
Tokyo Tower
Tokyu Hands tavaratalo (supersuosikkini) Kato vaikka tätä floor plania!
Kangaskaupat
Harajuku
Mangatavaratalo (toivottavasti löydän tän vielä)
Hakuhinkan lelukauppa
Sunshine City -ostoskeskus

Hitsi, mulla alkaa tekee niin *jotain* etten pysty enää ajattelee tätä.

Tänään menossa leffaan, ette halua tietää, enkä minä halua kertoa, mitä mennään kattoo. Sitä ennen Kotoon harjottelemaan japanilaisen ruoan syöntiä. Ainii, ihan pakko kertoa...kaksi faktaa, yksi kysymys:
1. Mä tykkään sushista TODELLA paljon
2. Olen käynyt Japanissa kolmesti
A. Arvatkaa montako kertaa olen syönyt sushia Japanissa...

Nii, ja sitte vielä muistuttaisin kaikkia teitä, jotka ette ole vielä kommentoineet siihen helmikuun herkkukyselyyn, että laittaisitte suosikki leivonnaisenne siihen postaukseen, leivonta-aiheisia juttuja "palkintona". Olen jo kertaalleen luvannut korottaa pottia, eli jotain ekstraa on tulossa myös.

On sen verran paljon kaikkee tässä vielä, voi olla etten ennen matkaa kirjota. Ehkä lauantaina vielä tosi piukeet postaukset ennen H-hetkeä.

♥ Raisa

1 kommentti:

  1. japaniin oot matkalla! jee jee! makin haluuun :( mut on taalkin ihan siistii :D ostan sit kun lahdemme joskus kotiin niin paljon kaikkee kivaa bangokista. kaikkee askartelu juttui jne. mut japanista varmaan saa vie enemman kaikkee sopoo ja pinkkia! ehka me kyl kans seuraavaksi saastamme japanin matkaa varten :)

    VastaaPoista