perjantai 25. lokakuuta 2013

Pinnallista, oih! Niin kamalan pinnallista!

Mistä lie tämänkin kuvan löysin..
Mulla sääret vuotaa verta, kun miehen mielestä oli niin hirveen kamalaa, että yritin talveksi kasvattaa lämmittävän turkin. Niin, se siis melkeinpä pakotti höyläämään ne pois. Ja tietenkin sitten harjoituksen puutteesta höyläsin myös ihoa siinä samalla. Ouch! Ja nyt kirvelee.

Meillä oli melkoinen riita karvoista. Mä vaan en voi käsittää, että miten se, muuten niin täysjärkisen oloinen noissa tollasissa asioissa, on niin vannoutunut sileäsäärisyyden ja kainalokarvattomuuden puolestapuhuja. Se oli siis melkeinpä vihainen karvaisuudestani. Ja minä tietenkin siitä, että minun pitäisi jotian niin naurettavaa ja tylsää kuin luonnollisten karvojen höylääminen tehdä hänen vuokseen. Silloin kun se itse haluaa kasvattaa naurettavan partansa, johon ruoanmurut ällöttävällä tavalla tarttuu, ja joka näyttää ihan hölmöltä, en minä siitä riitaa nosta. Pitäkööt typerät naamakarvansa, jos kerta haluaa. Mutta minä en saisi pitää säärikarvojani? Pinnallista!

Ja sitten se vielä sanoi, että kun muuten olen niin kamalan naisellinen!!! Hahahhahhhaahhhaa! Tästä kertoo kuulemma tatuointini, hiusten värjäys ja värikkäät vaatteet...ahem....just joo. No, arpeutuvia haavoja lukuunottamatta nyt on jalat sileät ja kainalot sellaset ryppyset ja karvattomat kuin niiden "kuuluukin" olla.

Tämä kuva pöllästy ebaysta, tässä Goldie. Goldie on juoppo.
Toinen pinnallinen asia. Olen ollut melko lailla alavireinen tässä nyt ainakin kaksi viikkoa. Silleen, et kaikki on ollut melko syvältä. Mut tänään aamulla heräsin intoa piukeena. Ihmettelin alkuun, et miksi ihmeessä. Sitten muistin. Olen ebayssa huutamassa nukkea. Ja se päättyy tänään! Olen kertaalleen käynyt jo nostamassa huutoani - minun on pakko saada se! 

Ja kuulkaa, tästä olen saanut nostetta ankeaan arkeeni! Miten kamalan pinnallista onkaan elämäni! Ja tiiättekö mitä muuta? Kaikki marjat on puusta syöty, eikä tilhen tilheä ole pihassa käynyt. Plääh!

Että tällästä tällä kertaa. Illemmalla ollaan menossa Halloweenjuhliin. Kerroinhan jo, ettei meillä ole tänä vuonna em. juhlia ollenkaan. Lapset on liian isoja (mukamas, vaikkakin neiti P on menossa luokkakavereittensa vastaaviin juhliin) ja Hra C ei vaan halua. Ja minähän olen meillä se, joka aina taipuu muiden tahtoon. No, järjestin sitten edes nukkemiitin meille Halloweeniksi. Joten jos koet itsesi nukkeihmiseksi, asut jossain suht lähellä etkä ole saanut kutsua tapaamiseen, ja sellaisen kuitenkin haluaisit, niin lähestypä minua kommentin muodossa, niin eiköhän sinullekin paikka meidän ratkiriemukkaasta seurasta löydy. korostaisin vielä, että kutsu koskee kaikkia nukkeihmisiä, ei pelkästään Blytheihin hurahtaneita. Tänne meille voi tulla niin Pullipit kuin Liccatkin, Momokot ja Barbietkin - pilkattaviksi :D Leikki leikkinä!

xoxo,
Raisa


Tämä kuva omasta etsy puodistani. Pussukka kylläkin jo myyty, mutta eikö ole hieno! Luksus versio perussäkeistä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti