keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

I'm gonna take over dog leash markets...

Kun meille tossa vähän aikaa sitten tuli taas ajankohtaiseksi hankkia pantoja ja hihnoja totesi, ettei markkinoilla (siis siinä yhdessä liikkeessä jossa kävin) ollut minun mieleisiäni vermeitä. Pahus! Kyllä koiraa täytyy tyylilleen uskollisena ulkoiluttaa. No mutta! Ei syytä huoleen - Pinkkismyssy päähän ja asiaa pohtimaan! Ja niin minä päätin, että kokeilen siipiäni lemmikkitarvikealalla! Tilasin kuvan ihanat nylon systeemit ja eilen ne sitten postissa tulivat! Nyt ei muuta kuin sopivia lukkoja ja lenksuja etsimään. Jotain mulla taitaa itseasiassa ollakkin. Jostain täytyy sitä pohjamateriaaliakin löytää fiksuun hintaan. Katsotaan miten asia etenee. Mulla kun on paha tapa kyllästyä jos jokin asia ei ota heti onnistuakseen...

Tossa vähän aika sitten tajusin, ettei musta ole tekemään vaatteita, vaikka haluaisinkin ja koulustuskin löytyy. Vaatteiden teko on liian hidasta nopealle luonteelleni. Ja se on ihan ok. Mutta harmittaa, kun en saa tehtyä haluamani laista pyjamaa. Ompelijattarella se olisi maksanut 80 euroa. Ei kiitos. Mulla olis siihen niin ihana kangas. Ehkä mä yritän niitä housuja itse.

Madeby ja Etsy taas virkoamassa. Tai saan niihin vähän tiheemmin lisättyä jotain. Tai mieshän niitä lisää.

Aloittava nuorten nettilehti tekee musta videohaastattelun!! Tosi hassua! Toivottavasti mä muistan olla kaivamatta nenää eikä mun takapuoli näytä aivan järkyltä videoituna. Muistakaa sitten kaikki, että kamera lihottaa ainakin pari kiloa!

♥ Raisa

Näin unta, että mulla oli 9 lukijaa. Lupaan unenin toteuttajalle pienen lahjan, jos vaan saan osoitteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti