tiistai 29. kesäkuuta 2010

Terveisiä Nuuksiosta


Picture 614
Originally uploaded by Pinkkisfun
Juhannus vietettiin hyvin rauhallisesti kotona syöden, katsellen elokuvia, ommellen ja koirien kanssa meuhkaten. (ne on oikeesti ihan älyttömän hienoja tapauksia! Vanhapapparistokin riehaantuu vähän väliä juoksemaan ympäri taloa ja haukkumaan niin että seinät tärisee. Kenain purressa sitä pakarasta tai kaulasta tai korvasta tai jalasta tai mistä nyt vaan kiinni saa. Ne tekee elämästä hyvin täyteläisen). Nuuksiossakin käytiin, se oli vähän haikeeta nyt uusien koirien kanssa, viimeks kun käytiin siellä meillä oli Poika mukana. Ja siellä on vieläkin se yks laho puunrunko, jota Poika raateli joitakin vuosia sitten.

Mulla oli olevinaan ihan sikana asiaa, mutta nyt en muista siitä mitään. Hitto.

Mulla on tossa kuvassa muuten sitte kirsikkatomaatti suussa. Olen lihonnut puoli kiloa. Mutta se johtuu kurin heltiämisestä. Veikkaa, että hormoneilla on iso osa tässä. Ainakin niin mä uskottelen itselleni, ettei vika vaan ole minussa.

Ai nii!! Eilen tuli paketti Japanista (ihanasta suosikkimaastani!), siellä oli enimmäkseen tarroja ja vähän kankaita! Aivan mielettömän ihania tarroja! Osa on ihan "ammattikäyttöön" mutta yksi arkki eläinaiheisia maatuskoja on ihan vain minulle itselleni ♥ TIlasin myös pari jäätelö- ja satuhahmo-aiheista tarrapussia, joista laitan sitten aina tilauksien mukaan pientä kiitosta. Aivan ihana paketti! Mun teki mieli pussailla mun miestä aina kun mä ajattelin niitä tarroja, olin niin hyvällä tuulella. Ehkä se on vähän sairasta... elämä on.

Tosta tuli mieleen ne mun himpskatin valumuovikorut. Hitto, ne ei ole kuivunut! Edelleen jää sormenjälkiä kynnenpainaumista puhumattakaan. Eli ne ei aio kuivua ollenkaan. Hukkaan meni koko satsi...En halua edes ajatella mitä kaikkea niihin tungin. Mutta silti innolla odotan seuraavaa kertaa, kun pääsee niitä uusia tarroja laittamaan. Mutta sillon täytyy kyllä olla tuoreet muovit ja parempi suunnitelma. Tilasin koruosa liikkeestä myös pari muottia niiden korujen tekoon. Mutta ne tulee vasta sitten Chrisin äidin matkassa ens kuun lopussa.

Nyt täytyy mennä! Heips! Tässä vielä joitakin uutuuksia! Ai nii, tänään neljän tunnin tatuoiminen!
Picture 387 Picture 386 Picture 385 Picture 378 Picture 375 Laitan miehen laittamaan näitä piakkoin MadeBy -kauppaani, eli sieltä kauniit ja viisaat voivat omansa lunastaa ;)

Hauskaa päivänjatkoa!

♥ R

2 kommenttia:

  1. Mitä mä saan kun oon 9.lukija?:)
    Laitanko osoitteen sun spostiin?

    VastaaPoista
  2. :) Jotain Pinkkis -aiheista olis tulossa! Laita sähköpostiin joo, eli kittygirl75(at)jippii.fi

    ♥ Raisa

    VastaaPoista