tiistai 22. kesäkuuta 2010

Tiistai 22.6.2010


Picture 512
Originally uploaded by Pinkkisfun
Kuvalla ei ole mitään tekemistä tän postauksen kanssa, mutta kun se on niin kiva...

...mihinköhän mä eilen jäin...safkis loppu tai jotain siinä ja jotain jäi kesken...

...hmm...kävin tänään lääkärissä. Täytin uudestaan sen masennus-lappusen. Alkuperäiset pisteeni oli 24 ja nyt ne oli 7 joka on ihan normaali, eli se on nyt niinku sitten ohi. Mutta sitten sain täytettäväkseni toisen lapun, joka on kartuttamaan mielialanvaihteluita tai um...niinku toteamaan lievää maanis-depressiivisyyttä, jolla oli kyllä ihan oma sanansa. Siinä oli n. 15 kysymystä ja mä vastasin kaikkiin kyllä. Hups!

Lisäksi sain lähetteen fysioterapeutille, koska mun hartiat oli kuin"mukulapelto". Hmph!

Mun pitäis nyt soittaa viikkarille, että päästäis Stokikseen kesällä.

Kannattaa käydä katsomassa mun uusia hienoja kuvia/tuotteita tässä lähiaikoina sekä Etsyssä, että MadeBy:ssä. Lainasin kirjastosta kuu -kirjan ihan sitä varten...ja uusia pussukoita ja niistä paremmat kuvat. Niihin ei ole vielä keksitty jotain hauskaa, mutta nyt ne on ainakin selkeämmät. Hyvä hyvä!

Innolla odotan, että olis jo ne hääjuhlat ja saisin lahjaksi yhden tuhottoman hienon valokuvakirjan!! Siitä sais ihan maailman hienoimmat taustat koruille!!♥ Sen nimi on Heaven to hell. Netissä on ainakin joitain kuvia siihen.

Laitoin eilen vahingossa toimarille Chrisille tarkoitetun viestin...Oops!! Ei se ollut kauheen paha, mutta oli siinä rakkaden tunnustus!

♥♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti