perjantai 4. kesäkuuta 2010

Perjantai 4.6.2010 Lohdutusta ja huulirasvaa

En muista enää, että mistä olin niin harmissani, että koin tarpeelliseksi lohduttaa itseäni uudella t-paidalla. Jotain tarvetta kuitenkin oli, sillä tilasin uuden hienon paidan!
Ja tilasin myös ison kasan miniatyyrejä. Tällä kertaa niistä pitäis saada korujakin! Tai sitten mun täytyy taas lohduttautua jollain muulla... ;)



Mä haluan kertoa suhteestani huulirasvaan. Minä rakastan huulirasvoja! Pari vuotta sitten olin ihna hukassa, kun vegaaniset huulirasvat oli melko kammottavia. Ne maistu hampulle ja oli tosi tahmasia tai jotenkin terveellisiä ja kuumottavia. Ja sitten rasvarukouksiini vastattiin ja markkinoille tuli Crazy Rumors http://www.crazyrumors.com/. Tilasin niitä sitten melko lailla ja niin huuleni olivat jälleen juuri oikealla tavalla kosteat ja ihan hillittömän ihanan makuiset. Multa löytyy huulirasvoja: yöpöydän laatikosta piparminttu-päärynä (niitä on siellä paljon, koska säilytän siellä myös varastoani), vessan peilikaapista appelsiinisorbetti, ompelukoneen vierestä xx, skräppilaukusta purukumin makuinen, kolikkokukkarosta viinirypäle-purkka, käsilaukusta vadelmasorbetti, tallitakin taskusta toinen appelsiinisorbetti. Chris ei yhtään tykkää. Mutta minä sitäkin enemmän :)

Olisin halunnut laittaa toimivat linkit, mutta ei se onnistunut. Eikä mun ollut tarkoitus laittaa tota yhtä kuvaakaan noin isona. Tai jotain.

Että silleen.

♥ R

2 kommenttia:

  1. mä en myöskään saa noita linkityksiä nykyään toimimaan, tylsää!

    VastaaPoista
  2. Ahaa, eli vika ei siis ollutkaan minussa - hienoa! Kiitos tiedosta!

    VastaaPoista