tiistai 19. heinäkuuta 2011

hittolainen!

Täällä taas...ärsyttävää.

Mihinköhän jäin...

eilen illalla ompelin vähän, tein vaate kokeiluja. Mulla on haaveissa ommella vaatteita myyntiin asti :) Mutta ensiks täytyy löytää sopivia malleja, joissa onnistumisprosentti on suuri. Eilen tein lerppahatun, josta tuli ehkä vähän liian pieni, mutta ehkä oikean kokoisena ihan kiva. Ja sitte tein hameen, josta saattais pienellä muokkauksella tulla oikeinkin kiva. Kummastakaan ei kuvaa. Mutta sn sijaan kuva niistä pienistä aarteista, joita Porvoosta ostin.
Tiny Treasures

Mulla loma sen kun lähenee ja ahdistus sitä mukaa lisääntyy. Mutta eilen tajusin, että mikä se on mikä voi mun loman pilata. No se olen minä itse! Minä ja mun suuret odotukset omista tekemisistäni. Mulla on kalenterikin ihan täynnä kaiken maailman menoja ja puuhasteluja. Ja sitte miten tuskassa sitä, mitä otan mukaan autoilureissulle, jos sinne päästään. Sen pitäis olla jotain sellasta, jota en ehkä muuten sais aikaseksi tehtyä. Esim. muovailu juttuja. Mut miks hitossa mä alkaisin jotain muovailujuttujakin nyt tekemään?? Ehkä mä otan kankaita ja nukenvaatekaavoja ja leikkelen niitä? Emmä tiedä. Emmä ainakaan mitään hemmetin lepolomaa voi viettää!

Mulla on kans Puputytön Juhlakirjan kanssa kauhee stressi, tai ahdistaa kun ajattelen sitä. Tiistaina olis kait vikat kuvaukset, ja mun pitäis yrittää ihan kaikki rutistaa siihen mennessä valmiiks. Eikä mulla ole mitään tieto mitä Itsenäisyyspäivän juhlassa vois tarjota. Ehkä sen itsenäisyyspäivän vois jättää pois?

olikohan tässä kaikki?

Joo, mä haluan syömään. Moikka!

Ihanaa, kun olette kommentoineet :)

♥ Raisa

6 kommenttia:

  1. Tsiisus, et kyllä ota lomalle mukaan hommia! Kyllä joskus pitää vaan lepäillä! No... taisin mä ottaa neuleen. Mutta mulle se ei oo työtä vaan harrastus.:-) Kantsii pitää taukoa siitä, mitä tekee normaalisti, arkena!

    Ihanat hammastahnat ja kakkuvuoka! Munkin pitäs muovailla... mut ny joutuu siivoamaan hulluna vain.:(

    Pian lisää kuvia uudesta tytöstä?

    Mirri

    VastaaPoista
  2. Mutta kun lepäily on niin ahdistavaa (kun tietää, että jossain odottaa sata ja yks asiaa, jotka just SUN pitäis tehdä!)!
    Ja aikakin voi käydä pitkäksi.
    Siivootko hulluna Myrskyn vaatekaappia vai jotain tylsää? Minijutut kaikki Porvoon Vanhasta Kaupungista, Riimikosta. Muistatko muuten kun käytiin Porvoossa luokkaretkellä?

    Mulla edelleen hankaluuksia uuden tytön kuvaamsien kanssa. Sitä ei ole "ajettu sisään" tai jotain. Ihan sairasta, mutta mulla oikeesti on joku juttu uusien nukkejen kanssa. Ekat kuvat Mimistä ja Bambista oli tosi kuumottavia, mut en mä osaa sitä selittää. Mut kyl mä otan ja laitan sitte niitä kuvia Lolastakin. Mut joku lukko nyt siinä. Lolasta vielä, en tiedä kerroinko jo, mut se on Hello Kitty 35 v. juhlanukke, ja kahdessa silmässä on pupillissa HK rusetti. Tosi ihana :)
    Ai nii, Mirri, niitä nukkeja on myös sellasia LPS (Littlest Pet Shop) versioitakin, joita saa parilla kympillä täkäläisistä lelukaupoista. Ne on kyllä paljon pienempiä, menee hyvin perusnukkekotiin :)

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Koskakohan tuo Puputytön Juhlakirja mahtaa löytää tiensä kauppoihin asti? Innolla odotetaan :)

    VastaaPoista
  4. Apua! Lisää painetta! ;) Eikä, kun oikeesti ihanaa, että jo odotetaan! Ja ihan ouikeasti, jos minä tietäisin mistä on kyse, ilman että itse kirjaa tekisin, kyllä odottaisin minäkin! Paljon ihania, yllättäviä (?) vegaanisia herkkuja tulossa, ihan esikoisesta poikkeavaan tyyliin :)
    Niin, asiaan. Kirja ilmestyy syksyllä. Toivottavasti enemmänkin loppusyksyllä. En muista koska mun osuuden pitäis olla valmsi, mutta iavan varmasti se tulee liian pian! Yikes!
    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  5. khii, siun paketti tuli tänään! Tai siis sain sen haettua postista tänään... :P Kiitos! Tykkään ihan hirmuna <3

    VastaaPoista
  6. Ihanaa! Paketit on ihania!! Toivottavasti sisällölle on paljon käyttöä!

    <3 Raisa

    VastaaPoista