tiistai 12. heinäkuuta 2011

Sadetta, läheltä mennyt lentokone, Lola ja vessanpönttö

Hello folks!
Se on Raisa täällä taas terve! Olen tosi hyvällä tuulella! Aamulla sato oikein kunnolla, olen viidestä asti (heräsin kun Risto nuoli lattiaa ja sitten alkokin ukkostaan niin, ettei nukkumisesta meinannut tulla mitään) sitä ihastellut. Kaikki sadevesitynnyrit täynnä, luonto niin ihanan raikas ja vehreä, ihanaa!

Eilen kotiin päästyäni totesi voittaneeni maailman kauneimman nuken Ribbonetta Wishin. Se tehtiin Hello Kittyn 35 v. synttäreiden kunniaksi, sillä on ne vaatteetkin niin, että se olis menossa juhlimaan niitä synttäreitä :) Totta puhuakseni mä en sen vaatteista kauheesti pidä. Maksoin nuken saman tien, maksu meni läpi :) Lolan pitäis pian olla matkalla uuteen kotiinsa.

Ja sitten vielä totesin riemukseni jonkun pöljän huutanenn mut ulos siitä ylikalliista Sindyn kph paketista!!! Minä laitoin huudon siihen edullisempaan (jossa ei ollut kyllä ammetta eikä pyyhkkeitä, mutten niistä kumpaakaan tarvinnutkaan!) kovasti toivoen, ettei mua uloshuudeta siitäkin! Aamulla sitten Ebay auki ja toteamaan, että sain pönttöni ja lavuaarini pilkkahintaan. Postituksineenkin melkein puolet halvempi kuin kalliimman pelkät postikulut!! Loistavaa!!

Aamulla sitten poljin sateessa töihin ja se oli ihanaa, kun ei ollut yhtään kylmä. Alkumatkasta mun pään yläpuolelta meni lentokone lähempää kuin koskaan aiemmin!! Ihan mielettömän hienoo!! En tiedä olenko jo kertonut kummallisesta viehtymyksestäni laskutuvia ja nousevia lentokoneita kohtaan. Niissä vaan on jotain niiiiin hienoa! Kunhan niitä siis katsoo maasta, itse koneessa ne on just ne kaikista kauheimmat hetket. Me vielä asutaan lähellä lentokenttää ja aina välillä ne menee ihan meidän läheltä. Mä aina osoittelen niitä kuin mikäkin pieni lapsi. Alkuun C hermostu siitä, mut nykyään sekin on niistä ainakin vähän innoissaan :)

Pinja sai eilen pienet nukkensa. Ne on ihania ja niille sopii hyvin osa nukkekodin mukana tulleiden nukkejen vaatteista! Tosi kivaa!

Lapset lähtee tänään pitkästä aikaa isälleen, ja ovat siellä sitten vähän pidempään. Silleen ihan kiva saada vähän omaa rauhaa, mut en mä niitä kovin moneks päiväks haluais antaa.

Eilen tuli myös mun nukeille uudet vetorenkulat.
New pullrings

Eli noiden nukkejen silmien asento ja väri muuttuu takaraivosta lähtevää narua vetämällä. Siinä narussa on sitte semmonen rinkula, niin noi on just niitä.

Ollaan syksyllä Planet Idan kanssa menossa sinne Traconiin Tampereelle ♥ Eilen sovittiin, että myös me pukeudutaan jonkun teeman ympärille. Mä tiesin, että Idalla on Liisa Ihmemaassa puku, ja muutenkin se maailma kiehtoo, niin ehdotin sitte Liisa Ihmemaassa teemaa, niin että meidän pöytä olis Mad Hatterin teepöytä, Ida Liisa ja mä Mad Hatter. Mulla on visio siitä miltä haluaisin näyttää...katsotaan miten se onnistuu :)

Sitäkin jo mietin, kun syksyllä osallistun myös Kirjamessuille, että josko sinne tulis ihan Puputyttö hännäntupsuineen kaikkineen... ;)

Chris hakee tänään äidiltä mustikka hilloa ja tomaatteja. Tomaateista minä keitän tomaattikastiketta, niin että talvellakin voidaan syödä kotimaisia tomaatteja :) Ihanaa.

Voi itku, eilen kuulin että mansikoiden kasvatukseen liittyy isosti rastaiden ampumista!! Luvallista tai luvatonta. Emot ammutaan ja poikaset kuolee pesään :( Ei kai auta muu, kuin kasvattaa omat mansikat ja lisätä mustikoiden syöntiä reippasti.

Tässä se voittamani vessa.
Ei muuta. Moi.

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti