perjantai 22. heinäkuuta 2011

Tyhmä päivä.

Eilen oli ihan tyhmä päivä. Ilma oli tosi hiostava ja nihkee. Kotiin pyöräillessäni joku helvetin mulkku ajo suojatielle sellasen uuden pyöräilijöiden väistämisvelvoolisuus merkin takaa, silleen et oli läheltä piti tilanne. (minulla siis oikeus mennä ensin autoilijoita) Se runkku kehtas näyttää keskaria sieltä tyhmästä junttipakustaan, minä sitte sylkäsin päin sitä tyhmää autoa. Ja siihen se pelle huus jotain ilkeetä, johon minä huusin jotain vielä ilkeempää. Että silleen.

Mulla veret kiehu vielä pitkään sen jälkeen ja olen ihan varma, että hengitin jotenkin tosi pinnallisesti tai jotenkin väärin, sillä loppumatkasta mua pisti kyljestä ihan älyttömästi.

No, kotona C halus tietää mitä tehdään päivälliseks. Mikä oli tosi ärsyttävää, sillä sen ruoan olis pitänyt olla jo valmiina, ja nyt se rontti yritti saada minua pähkäilemään mitä syödä ja vielä tekemäänkin sitä. Tosi ärsyttävää. No, mulla ei ollut yhtään nälkä, joten lähdin Bauhaussiin. Yksinäni, kun koiria ei voi jättää yksin näin kuumalla, kun ikkunat täytyy pitää auki...

Rautakaupasta tarvitsin vaneria ja keppejä kerrossänkyä varten. Odotin 32 minuuttia, että sain antaa sen helvetin vaneritilauksen!!! Siinä kävi n. 10 min odottelun jälkeen joku pikkukolli sanomassa, että kestää vähän aikaa, hänellä on tilaus kesken. Siitä meni sitten vielä 22 minuuttia ennen kuin se tuli takasin. Otti tilauksen, ei pahoitellut viivettä tai mitään. Saati, että olis heti älynnyt ottaa sen mun tilauksen vastaan ja pyytänyt tulemaan myöhemmin sen hakemaan tai kutsunut muuta henkilökuntaa leikkaamaan mun tilauksen. Arvatkaa jätinkö palautetta! Siihen tuli jossain välissä joku tosi haba nainen kans kuikuilee, kerroin sille tilanteesta ja sekin sano, että pyrkii käymään ko. liikkeessä mahdollisimman harvoin.

Vanerit kainalossa hain sitte vielä vähän kontaktimuoveja. Näistä saa hienot tapetit ja muut :)
New wallpaper, floor tiles, kitchen tiles and golden thing for Mimi's fancy bathroom

Kävin sitte vielä uudessa Citymarketissa. Se oli tosi kallis :( Löysin kuitenkin vegaanista karamellikastiketta jäätelön päälle ruikittavaksi :)

Kotona sitte syötiin päivälliseksi popcornia, herneitä ja jäätelöä :) Ja katottiin loppuun se eilinen elokuva.

Ei muuta. Yksi paketti tuli, koruosia. Jotka haluavat sisällensä massasta tehtyjä herkkuja.

Tänään otin Bambin mukaan töihin, kun työmatkan varrella on kohtia, joissa vois saada kivoja kuvia. Ja kun en tiedä miltä ne kivat kohdat näyttää KUUKAUDEN päästä, niin kuvat on otettava tänään. Otin sille myös bikinit ja rantakamppeet mukaan, kun matkanvarrella on joku hiekkanen laiskojen ihmisten lojumispaikka. Mutta töissä tajusin, että unohdin sen ranta-alustan! Hargs! Harmillista!

Joitain kuvia otin jo menomatkalla. Arvatkaa muuten oliko helppo aamulla herätä! Heräsin jo ennen herätyskelloa ja vaan ponkasin ylös sängystä! Olin matkalla jo ennen kuin unisimpina aamuina olen edes sängystä päässyt ylös.
Bambi, my first doll
Bambi
Oops!

Ja näin rauhallinen Bambi on äitin työpaikalla (vrt. aiemmat kuvat Lolasta samassa paikassa)
_MG_9032

Joo, siinäpä se. Mulla alkaa loma NELJÄN tunnin päästä. Maiskis! Maanantaina kampaaja ja toivottavasti tapaaminen amerikkalaisen naisen kanssa, jolla on ainakin 50 blythe -nukkea!!! Pyörryttää jo ajatus, että näkis livenä niin monta nukkea kerralla!

♥ Raisa

1 kommentti:

  1. Hiih, muakin jännittää! Antaakohan se sun ottaa kuvia? Ei varmaan laittaa niitä blogiin? *toiveikas* Onko se laittanut
    15 000 euroa nukkeihin? :-o

    Hauskaa lokaa! Hih eiku lomaa! :-))

    Mirri

    VastaaPoista