torstai 25. elokuuta 2011

ei aina näitä otsikoita! (sittenkin muisteloita)

Mulle oikeesti tulee vähän paineita noista otsikoista, kun ei mulla ole yhtä asiaa mistä postata. Olkoon.
Söin eilen paljon äitin tekemää mustikka hilloa, lopulta mulla oli kieli ihan sininen. Se oli hauskaa :) Mä löysin teille hassun kuvan, kun mulla ei ole tuoreita kuvia. Tai on, mut ne on liiankin tuoreita (mulla on iltaa varten kamera mukana, ja pysähtelin työmatkalla kuvaamaan tosi hienoa usvaa, joka kyllä hälveni aika nopeasti).

Mä 7 vuotta sitten, ekaa kertaa Japanissa.
Kitty and me in her bedroom!
Mä menin ihan v***u sekasin siellä Kittyn talossa. Ei siitä sen enempää. Hävettää. Mutta tykkääm edelleen Kittystä, odotan vaan ettei kaikki muutkin tykkäis.

Kattokaa nyt noita vaatteita :)

A kiss

No nyt mä innostuin näistä vanhoista kuvista! Tulkoon tästä sit vaikka muistelopostaus :)

me and Pinja

kanaria 124 (Pinpu on ihan syötävän näköinen tässä kuvassa)

Tää on niin hauska :)
oops!

Ha haha! arvatkaa kummassa kuvassa olen yberkännissä!
17 yrs

Mä oon tossa keskellä ihan pienellä tukalla :)
21

Tässä minä sen jälkeen kun Poika oli kuollut
Broken Heart.

Katsokaa Pinzaa!
115_1516

Joo, pahoitteluni tästä. Innostuin vähän.

eilen tuli se viimeinenkin nukke. Otin siltä vaatteet pois ja ihan hetken sitä silmäilin ja sit olikin jo äkkiä laitettava pois, kun tuli jo semmonen olo, etten raaskiskaan tehdä siitä kaiken pahan alkua ja juurta. Ja sen takia sen ostin!

Eilen ompelin kuin pieni hikipajalainen, se oli niin ärsyttävää. Plääh! Ei ihan se mitä halusin sanoa..siis tykkään ompelemisesta, mut ilman järistyttäviä ja tiukkoja aikarajoja. Olin kyllä ihan itse keksinyt ne rajat, mutta kun sattu niin sopivasti tälle päivälle Animalian toimistolla käynti muutenkin...Sain kuitenkin kaiken valmiiksi. Nyt ei ole mitään ihan pakollista heti tähän, joten ehkä pääsisin tekemään taas nukenvaatteita...?

Tiiättekö mitä inhoon? sitä, kun autot töpeksii liikenteessä ja sit kun ne joutuu ajamaan sivuun esim. poliisin käskystä, niin ne v***u ajaa ne autonsa tietty pyörä- ja kävelytielle...todella loogista....NOT. Ja sit mua ärsyttää superisti, kun en löydä tavaroitani tai jos jään johonkin kiinni. Se kiinni jääminen oikeesti saa mut sellasen pikaisen megaraivon partaalle. Se on jo oikeastaan ihan älytöntä, mutten voi sille mitään. (mikään ei saa estää minua etenemästä!)

Tänään on mun eka oikea Animalian PKS tapaaminen! Nyt en vaan siis rynnistä sinne kesken kaiken syömään, vaan menen ihan siihen "viralliseen" tapaamiseen :) Ja mulla on Angelina ja Lola mukana. Ja neljä jotain, mitkä näette huomenna. Ajattelin ottaa jälkeen päin, kotimatkalla kuvia :)

Mä oon yksin toimistolla, vois ehkä ottaa jotain kuvia täälläkin :) Lola onkin täällä jo käynyt.

Mä meen nyt.

♥ R

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus! On tosi jännittävää nähdä vanhoja kuvia sinun elämästäsi :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa! Kiitos, Kaisla ♥

    VastaaPoista