lauantai 6. elokuuta 2011

Olikohan mulla jotain?

Kaikki on taas sellasta, niinku olis tuhat lankaa tuulessa ja mun tehtävä olis ne sitoa tai jotain.

Ette usko, tai siis mä en tahdo uskoa. Mun pitää saada mun osuus kirjasta valmiiks huomenna. Mitäs siihen sanotte? Pieni paniikki. Olis pitänyt kait laittaa se eteenpäin tällä viikolla. Mut oltiin lomalla, eikä ollut mahiksii. Enkä mä todellakaan ollut/ole valmis. Mut kai mä sit huomenna sen loppuun rustaan.

Kerroinko lukeneeni Hunter S. Thompsonista elämänkerran ja nyt lue samaa Andy Warholista. Thompsonin oli ihan älyttömän hyvä, Andyn on jotenkin kuvottava. Tai siis Andy vaikuttaa melko etovalta.

Oon syönyt ihan sikana karkkia (hoksasin uusia vegaanisia irtareita ja nyt mulla on uusia suosikkeja) ja sipsejä. Musta on yhtäkkiä tullut tosi vanhan näköinen. Kriisin paikka.

Maanantaina kampaaja. Pinkkis hakee paikkaa Tampereen Ofeliasta, joka on viikon Traconin jälkeen. Turun kirja ja ruoka messuille alustavasti pyysivät Puputyttöä!! (saako nyt oksentaa?)

Uusia kankaita! Hienoja uusia kankaita! Ehkä Pinzan kanssa ostetaan nukke puoliks, kun se niin kovasti haluaa omaa. Eikä mulla ole yhtään oma lehmä ojassa ;)

Ei päätä eikä hätää tässä postailussa näin kesälomalla. Multa puuttuu nyt ihan kaikki järki tästä touhusta. Jollain tasolla mä toivon, että olis taas töissä, niin sais vähän sellasta runkoa näihin päiviin, eikä  kaikki touhu olis omalla vastuulla. Kun mulla on niin suuri huoli siitä, että haaskaan aikaani. Pöljä.

Tein toffeeta, kun olin ajatellut sitä kirjaani, mut ei todellakaan tule. Kuka hullu tykkää toffeesta. Sen nimeks olis tullut paikat irti vaikka väkisin. Mä laitoin siihen kyllä liikaa kermaa. Mut se maistuu siirapille.

Mitähän vielä? Kuvia ei yhtään missään järjestyksessä. (välillä mä toivon, ihan pienesti vaan, ettei mulla olis mitään elämää täällä netissä, kun en millään jaksais kaikkia flickereitä, facebookkeja, blogeja, blythe kingdomeita, kaikkia)

Pinkkis keskittyy nyt tuleviin messuihin, teen Flickeriin albumin, johon laitan uutuuksia, jos joku niistä kiinnostaa, niin ottakaa yhteys, mutta Madeby:hin en viitti niitä laittaa, kun tähtään tosiaan niihin myyjäisiin.

Niin, niitä kuvia.
Girls on the beach

Lehmä, mistä aiemmin puhuin
Cow

PinjaJump

Jump2
Jump!


Mun kirppislöytöni. Noi Kitty Pezit ei ole kirppikseltä.
Kirppislöydöt

Hassu ja ennen kuulumaton juttu muutes, ei käyty yhdessä ainoassakaan tavaratalossa tms. Kirppiksillä ja ruokakaupoissa vaan :) Elämme kummallisia aikoja. Edes netistä en ostanut mitään koko sinä aikana!

Kerroinko jo, että unohdin Turkuun toimitettavat Pinkkikset kotiin. Mulla oli hitto soikoon kaksi kassillista skräppikamaa mukana (joista en käyttänyt yhtä ainuttakaan tavaraa!) ja yksi laukullinen nukkeja, mut sitte ihan oikeasti tarvitsemani asiat, joita olin hikihatussa työstänyt viimeset kaks viikkoa, niin ne sitten jätän kotiin.
_MG_9389


Ihan tasapainosta porukkaa...
_MG_9388

_MG_9385

Syötiin tosi paljon kaikkee epäruokaa...tässä ehkä kaikista ruokasimmasta päästä...
_MG_9315

Ja sit niitä nukkeja. Oikeesti yllättävän vähän kuvasin näitä. Tai oikeestaan yllättävän vähän kuvasin mitään. Ehkä mä en ollut ihan täydessä iskussa. En mä oikeen tiedä mitä mä sitte tein. Nukuin. mua aina väsyttää autossa ihan superisti. Näin joitain ihan älyttömän rivoja unia. Ihan kamalia. Mut ne oli Andy Warholin syytä.

_MG_9234

Vicky and Bambi on the beach

Vicky and Bambi on the beach

joko kerskuin tällä asulla? Tein sen ihan ite!
_MG_9183

Nukketalo, nyt valmiimpana kuin koskaan!
Dollhouse finally done!

Kaksoset saivat sitten yllättäen uuden keittiön, en mä oikein tiedä mistä tää nyt tuli. Tai siis miks mä sen tilasin. Ehkä kun s eon niin ihana. Sindyn romppeet onkin ehkä ihan hivenen liian isoja?

Eikä sitte muuta. Mulla on oikeesti aikamoinen kiire. Nii, tuli uusia kankaita! Ihania, ihan Traconia varten tilattuja! Osa on jo leikattunakin, kun katsoin tänään elokuvan. Hassua, mulle tuli reissussa ikävä keinotekoisia seikkailuja ja muita, siis elokuvia.

Ehkä mahaan sattuu toi toffee ja kaikki 20 kiloo karkkii mitä oon syöny?

Öitä! (voisko, jos siis tätä lukee, Maimi T:reelta laittaa mulle sen live journal juttunsa osoitteen vaikka mun sähköpostiin tai sitte laittaa kommentin, jota en sit muille julkase, kun mulla se on työkoneella, enkä mä yhtään tiedä missä sä meet sen ohjelmas kanssa ja mä kuitenkin haluaisin tietää :)
Mun osoite oli siis pinkkisfun(at)gmail.com.

<3 R, kaikkien kaveri




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti