keskiviikko 10. elokuuta 2011

Peruna maistuu hyvälle...

...peruna maistuu pahalle.
Peruna maistuu ihan lampaan nahalle.

Tällästä menoa meillä. Ollut taas väsyneen hysteerinen ilta. Pinja pukeutui liian pieneen Terästyttö asuun ja oli väsyneen loukkaantunut kun aloin nauraan ja sit mua alko naurattaa niin, et melkein aloin itkemään. Se on ärsyttävää.

Kuulkaa, kun mulla on kerta askaa. Paljon ja isoa. (mä oon ihan sekasin kaikista velvollisuuksista ja sähköposteista ja ihan kaikesta, mutta lupaan saada asiat järjestykseen tässä pika puolin. On vaan ollut niiiin paljon mukamas kaikkea. Lauantain ja ennen kaikkea sunnuntain olin ihan juurtuneena koneelle, kun oli aikuisten pakko saada Juhlakirja siihen kuntoon, että sen voi laittaa eteenpäin. Ja joskus kymmenen aikoihin illalla kaikki oli tehty! Ok, kaks reseptiä oli kokeilematta, kiitokset kirjottamatta ja jotain pientä, mutta siinä kohtaa en enää pystynyt alottamaan mitään uutta ja ne on niin pieniä, että kerkiävät vielä mukaan myöhemminkin. Ihan loistohomma! Iso käsi Raisalle. läpyläpy.
En muista mitä oli maanantaina, kuitenkin jotain, sillä olen onnistunut pitämään itseni tosi kiireisenä. Enkä muista eilisestäkään. Ommellut olen ainakin kovasti, nyt ihan tosissaan täytyy saada juttuja tehtyä, kun on kahdet myyjäiset tulossa. Traconista tulet Planet Idan kanssa kyllä niin hauskaa!!

Toinen iso asia! Uusi tyttö on tilattu ja maksettu! Baby's Breath. Onko vähän ihana! Se on mun palkkio itselleni kovasta uurastuksesta.
Ollaan Pinpulan kanssa taas ihan hurahdettu. Se ihan tosissaan hhaveilee omasta tytöstä. Pinja haluaisi Very Vickyn, ja me ollaan sovittu, että kun se saa puolet säästettyä, mä maksan toisen puolen.

Tänään tapasin erään erittäin kauniin naisen, jonka kanssa tulemme yhdessä toivottavasti tekemään jotain oikein hauskaa! Siitä siten lisää. Mutta siis taas tapasin ihmisiä, joita en ole aikoihin tavannut ja kaikki meni oikein hyvin, enkä minä ainakaan omasta mielestäni antanut itsestäni ihan idioottia vaikutelmaa. Kyllä tää tästä. Ehkä jos ihan pokkana leikkii, että pystyy kaikkiin tälläsiin juttuihin, ja niitä vaan kaikista omista pikku vajeistaan huolimatta tekee, niin ehkä sitä sitten muuttuu sellaseks, jonka ei lopulta tarvii "pokkana leikkiä", vaan niitä tekee ihan omana itsenään.

Yläselässä on taas se yks tietty lihas ihan hullun kipee, en pysty kääntää päätä kunnolla oikeelle, kun vihloo niin. Ja on pääkin taas jatkuvasti kipee...pitäisköhän nyt kasvattaa selkäranka ja jatkaa nyrkkeilyä?

Huomenna skräppäämään. Ai nii, kerroinko että olin kampaajalla maanantaina? Helpottavaa, vaikkei tasanen väri tullutkaan. Mutta kyllä se tästä tasottuu kun saan pari kertaa pestyä. Tää oli sitten tällä haavaa vika vaaleanpunainen, sitte laitan taas talvitukan :) Itseasiassa aika pian, kun haluan asialliset hiukset myyjäisiin :)

Miu mau teille vaan. Meillä ollut jälleen hiiri, tällä kertaa kellarissa, C sai sen kiinni.

Lukeeko kukaan Yotsubato -mangaa?

<3 Raisa

3 kommenttia:

  1. minä olen lueknut yotsubatoa! ja saman tekijän azumanga daiohia. yotsuba on kyl ihan super hauska :D saa nauraa äänneen välillä :D

    mullekkin kohta iskee paniikki kun tulossa niin paljon myyjäisiä! tänään ja eilen oonkin ommellut ja työstänyt pupu pusseja ja kaulakavereita oikein urakalla :D rapiat 50 pussia syntyy kun saan valmiiksi asti... hain myös tukusta tänään lisää värikkäitä vetskareita ja nappeja!

    VastaaPoista
  2. Millaisen talvitukan laitat? :)

    VastaaPoista
  3. Chrissie, talvitukasta käy tää samainen pinkki, mutta vaan tummemepana. Nythän tää sävy on tosi vaalee. Ehkä se tumma on kuitenkin enemmän mua.

    Ida, Joo, mä alotin kans Azumangasta, mut kun se ryökäle loppui lyhyeen, niin siirryin Yotsubaan. Tykkään molemmista ihan tosi paljon. Yotsubassa ärsyttää sen todella vaihteleva ilmestyminen, tai siis välillä on ihan tosi kuumottavan pitkät välis numeroiden välillä. Nytkin ollut ainakin puol vuotta siitä kun edellinen jakso ilmesty. Eikä kukaan tunnu tietävän koska seuraava tulee. Mä aloinkin lukemaan niitä uudestaan, ja hauskaa on. Hauskoja ompelemisia! Munkin tästä täytyy lähteä Tehtaalle, pakko painaa pitkää päivää ;)Ida, muistuta, jos muistat, että puhutaan vetskareista joskus! Mulla on yks aika edukas paikka.

    <3 Raisa

    VastaaPoista