keskiviikko 31. elokuuta 2011

Kuvia ja likaa kynsien alla.

Siis ei niitä kuvia ole kynsien alla. Likaa vaan. Muistaako kukaan kuinka Twin Peaksissa Bob tunki paperista leikattuja kirjaimia kynsien alle? Eiks siinä ollut joku sellanen kohta, missä ne pinseteillä kaiveli niitä? TP oli kyllä kaikista paras tv sarja :)

Mulla on nyt jotain kuvia, ei kyl paljoo. Eilen otin pari ihan onnetonta kuvaa, siis laadullisesti, mutta olin niin väsynyt ja kiireinen, etten jaksanut panostaa. Halusin kuitenkin näyttää uudet mekot, sillä olen niistä niin iloinen! Aivan ihania!! Että jotkut osaa! :) Ne oli niin hienosti pakattujakin :)

Ja sit mulla on pari kuvaa tanssivista eläimistä :) Muistaako joku eläinkaupoissa myytävänä olleet "tanssihiiret"? Eikö olis kiva oma pieni aivovammanen hiiri, joka tanssii oman häntänsä perässä...Mutta joo, nämä tanssivat eläimet eivät ole aivovammaisia :)

Animalia's Dancing Animals

Ja sit ne koltut. Ne tuli siis eilen ja ikään kuin aloittavat tilausten kotiutumisen tulvan. Vielä on tulossa vetoketjuja (toivottavasti eivät ole jääneet tulliin, kun näin kauan kestää!), tarranauhaa ja muuta pientä, vaatteita, vaatteita, vaatteita ja sisustuskamaa. Kaikki muut paitsi vetskarit liittyy nukkeihin :)

Amazing dresses from Devout Dolls

I even love the package!

Devout Dolls Dresses

Sit on joitakin kuvia viikonlopun tapahtumasta

Kierrätyskeskuksen laarit ylhäältä kuvattuna :)
Tons of rejects

My spot at the craft event

Ja sit ne ukkelit mistä eilen puhuin (no ompas sekin huono, tärähtänyt kuva)
Tiny figurines I got from Kierrätyskeskus

Nii ja sit on vielä yks, siitä kun P leikki nukeilla

Nuppu and Candy baking in Bambi's kitchen

Meinasin sanoa, et noi on ehkä mun suosikkinuket tällä hetkellä, mut ne on kaikki niin ihania...

Joo, yks vielä, Yukari. Yritän saada sen huomenna kustomoijalleen. Toivottavasti onnistuu :) Pöh! Ei mulla ollutkaan sitä kuvaa :(

Eilen sitten tilasin Heluna Fashionista hammastahnaa, vaikkei ollutkaan sitä mitä halusin :(, tilasin myös kolme huulirasvaa (varmuuden vuoksi, mulla on edelleen käytössä ainakin viisi, mut ei sitä tiedä, joku niistä voi vaikka hukkua!), tiskiainetta, shampoon ja ehkä jotain muuta. Ihan liikaa siihen nähden, et piti tilata vaan se tahna. Mut ihan tarpeellisiahan ne kyllä kaikki oli. Ja kaikkihan tietää, että sieltä saa myös aarteita!

Joo, takas asiaan, vaikeki sellasta oikeasti edes ole. Kunhan pölisen lämpimikseni. Eilen ompelin. Ja silitin. Vaikka olen aika kiitettävästi myynyt myyjäisvarastoistanikin, niin silti mulla on kyllä aika hyvin tuotteita Traconia varten. Eilen sain valmiiksi ihan varta vasten tätä tapahtumaa silmällä pitäen tilatuista kankaista tehtyjä meikkipusseja ja penaaleita :) Aivan ihania! Mä odotan kyllä niin innolla sitä! Uskon, että asiakkaat tai siis tapahtumassa kävijät on jo itsessään niin palkitsevan näköisiä, ettei myynneilläkään niin väliä. Vaikka tietty toivon hyviä myyntejä...rahat on aika tiukassa...vähän mennyt plörinäks mulla toi touhu viime aikoina.

C autto korujen selvittelyssä. En ole hirveesti niitä laittanut mitenkään järkevästi, sen jälkeen kun oon saanut jotain valmiiks oon vaan laittanut ne yhteen koriin, mutta pitäähän ne saada paritettua ja ketjut selvitettyä jne. Niin siinä Chris sitten autto. Hyvä hyvä!

Ihan vähän korujakin työstin, samalla kun silitin. Olen myös tehnyt magneetteja, niistä on tullut tosi kivoja :) Mutta nyt multa loppu magneetit :(

Tänään pitäis vielä saada loput pussukat ommeltuu, huomenna viimeisteltyä korut, värjättyä hiukset ja ehkä pitäis jossain kohti kattoo se asukin valmiiks...mulla on mielessä jotain, ja sen hatunkin sain hommattuu...kyl se tästä. Ajattelin EHKÄ laittaa korkkarit. Mut sit taas toisaalta, niissä pitäis sitte koko päivä seisoskella...Mutta kun ne on niin ihanat. Ja korkeat korot saa pohkeet näyttämään ihan taivaallisilta.

Eiliseen postaukseen vielä. Toki niillä liikkeillä itselläänkin on vastuu omasta menestyksestään, markkinoinnilla on tosi iso merkitys. Valitettavasti vegaaneita on vielä sen verran vähän, ettei ihan niidenkään varaan voi yrityksen olemassa oloa laskea. Eläinten surkeisiin oloihin vetoaminen ei tunnu tepsivän valtaväestöön, mutta mitä noi vegemestat vois toitottaa, mikä siis kyllä vetoaa massoihin, on terveellisyys ja semmonen epälihottavuus. Ympäristöasiat on kans jonkin verran pinnalla jopa täällä suomessa, mutta sekin on aika helppo kuluttajan sivuuttaa, mut terveys kiinnostaa niin monia ja toi laihdutushommeli, et niillä kannattais Asokan ja Bistro Artesanan ratsastaa oikein täysillä.
Vaikka ymmärtääkseni kyllä Artesanassa asiakkaita riittää?

Mä en ymmärrä mistä toi lika mun kynsien alle on tullut.


♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti