perjantai 9. heinäkuuta 2010

Kirpparilta aaseja ja silleen..


Picture
Originally uploaded by Pinkkisfun
Toissapäivänä kävin safkiksella läheisellä kirppiksellä, joka oli jäänyt ihan unholaan. Löysin sieltä kuvan ihanat aasit, 3 € kpl. Oli aika kalliit, mutta pakkohan ne oli saada. Ne on just niitä mitä kerään, ja vielä harvinaisen söpöt sellaiset.

Lisäksi ostin valkoisen hevosen pään, jonka aion maalata pinkiks tai kullanväriseks.

Mitä tällä hetkellä saalistan kirppikseltä: just noita japanilaisia posliinieläimiä, tarjottimia ja vähän muitakin astioita, vanhoja petivaatteita tai verhoja, lasten vaatteita ja leluja, koirien leluja ja joskus kirjoja ja vaatteita itselleni.

Eilen illalla oli taas pieni välikohtaus Riston kanssa. Mä olin jo sängyssä ja Risto siinä pötkötteli mun vieressä, kunnes Chris tuli myöskin nukkumaan. Risto ei oliskaan halunnut jakaa narttuaan, vaan irvisti/murisi Chrisille. Tänään sitte lopulta soitin koirakouluun. Nyt pitää hommata portteja ja alkaa vierottaa Ristoa minusta (tai minua Ristosta, kyllä mä myönnän vähän nauttivani kuningattaren asemastani). Risto ei saa nukkua meidän makkarissa. :( Eikä sitten Kenaikaan. Ihan kamalaa. Ja jossain vaiheessa alkaa sitten huomion vähentäminenkin.

Paino on entisellään. En ole käynnyt vessassa sillä toisella asialla sitten maanantain. Ällöä. Tosi tukkosta. Mitäköhän mä sitten painan kun on vähän tyhjentyneempi.

Oon tosi väsynyt, ja paljon huonommalla tuulella, kuin vaikka toissapäivänä. Eilen oli melko ikävä olo, tosi levoton, väsynyt ja semmonen ettei oikein pystynyt mitään viksua tekemään. LAitoin kaalisalaattiin gojimarjoja, tuli tosi hyvää.

Todella väsy. Otin eilen illalla kokonaisen unilääkkeen, jota en ole koskaan aiemmin tehnyt. Voikohan se vieläkin vaikuttaa, vaikka siitä on jo ainakin 12 t. Ei kai enää.

Hyvää yötä. r

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti