torstai 1. heinäkuuta 2010

On ihanaa olla työssä käyvä aikuinen...


Picture 635
Originally uploaded by Pinkkisfun
...kun voi palkkansa pistää tällaisiin aarteisiin! :) Eli nää oli ne mitkä tuli Taiwanista ja tässä ne mitkä mainitsin jo aiemmin, eli Japanin herkut Picture 633.

Kaikki on aivan ihania!!! Rilakkumasta on tulossa mun uusi iso suosikkini! (Rilakkuma on toi hupaisa nalle tipu-kaverinsa kanssa)

Japani paketissa näkyy tossa vasemmassa yläreunassa värikkäitä eläintarroja. Hiukanko niistä tulee ihania koruja!!! Eilen tilasin uutta valumuovia. Hitto, nyt niiden on onnistuttava! Ja kyllä onnistuukin! Olen mokaillut itselleni paljon tietoa! :)

Tiistaina oli siis se tatuointi, saatiin ehkä n. 1/3 taustoista tehtyä. Kuukauden päästä on uus aika. Hiukan se jännittää, sillä silloin laitetaan kyynärtaipeeseen väri. Tiistaina se laitto siihen valkosia rajoja, ikään kuin malliksi (ne menee peittoon) ja se jo sattu niin perkeleesti! Mutta rajaukset sattuu kyllä enemmän kuin väritys.
Toistaiseksi olen ihan älyttömän innoissani ja tyytyväinen tatuointiini. Miksi en ole aiemmin tätä tajunnut?

Paino entisellään. Tai siis kevyt, muttei vielä tarpeeksi.

Ai nii, luin kirjan siinä ajassa kun se kaveri teki sitä tatuointia. Välillä kyllä toivoi, että olis taju lähtenyt ja keskittyminen herpaantu. Mutta sain sen valmiiksi siis. Olen aika monta kirjaa jo lukenut tatuoitaessa. Lukeminen on ihanaa.

Moikka!

♥ R

1 kommentti:

  1. jee jee ihania tarrojaa :D

    mun lemppari hahmot on my melodyn lammas<3 ja mamegomat! niitä laitan mun käsitatuointiini :P joskus haluan oman lampaan, ne on niin söpöjä!

    VastaaPoista