perjantai 23. heinäkuuta 2010

Suuri Rakkauteni


I ♥ Hermans!
Originally uploaded by Pinkkisfun
Luin tossa jotain juttua ja tuli vaan sellanen olo, että halusin kertoa (vakuuttaa) RAKASTAVANI ruokaa.

Mun mielestä vegaaneilla on jollain tapaa terveempi suhtautuminen ruokaan, kuin valtaväestöllä. Mä sanoisin, että allergisilla ja muilla, jotka tavanomaista enemmän miettivät mitä suuhunsa pistävät, niin kaiikki kuuluu siihen terveempään porukkaan. Siis se, että kun nykyään ruokaa saa niin pirun helposti, ettei sun oikeasti tarvii muuta kuin nousta sohvalta avaamaan ovi pizzakuskille ja siinä se ruoka jo on, niin se on niin kaukana siitä mihin meidän keho ja mielikin on luotu. Oikeasti meidän pitäis nähdä paljon enemmän vaivaa ravintomme eteen.

Ja ei siinä, mun mielestä ravintolassa on maailman ihaninta syödä. Nii, että pohja pois tästäkin postauksesta. Ehkä pointtina on mulla se, että ruokaa pitäis arvostaa. Tai jotain. Ihan sama.

Puol tuntia loman alkuun. Pari tuntia poppareihin. Ja kirsikoihin.

Heips!

2 kommenttia:

  1. Tää ei nyt liity ihan tän postauksen aiheeseen, mutta kiitos tosi paljon niistä ''yllätyksistä'' mitä mun tilauksen mukana tuli! :) ne oli tosi ihania ja vaikee valita kummasta tykkäsin enemmän, ite tilauksesta vai niistä. :D mut kaikki oli tosi hienoja. :) mutta joo, hyvää lomaa sulle! ;)

    VastaaPoista
  2. jee mäki haluun poppareita! oon super tekeen niitä kattilassa ^^* JEAH!

    VastaaPoista