keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Keskiviikko 15.9.2010

Kylläpä musta on tullut reipas postailija! Ehkä tää, kun luovuin kuvien, tai itseasiassa kuvattomuuden aiheuttamasta stressistä, on auttanut asiaan. Kuvissa on niin kova työ. Kyllä mä niitä silti tännekkin laitan, mutta myöhemmin.

Eilen töiden jälkeen kävin reippaana pyörällä hakemassa 15 kg koiranruokasäkin. Yllättävän hyvin sain sen tasapainoteltua kotiin. Kävin samalla kirppiksellä. Löysin suloisen kuutiopalapelin sekä kolmen palapelin setin - kaikki tarkoitettu ihan pienille lapsille, mutta kun kuvat oli niin söpöt...sitte ostin hupsun venetsia aiheisen matkamuiston, vaaleansinisen posliinikoiran ja orava -kanava?työn. Ihan hyvä reissu siis oli. Vaikken löytänytkään poneja (olin ihan varma, että löytäisin!)

Kotona äkkiä ruoanlaittoon, ruoka kitaan ja nyrkkeilemään :) Nyrkkeilyn jälkeen oli vielä pilates. Olin kyllä ihan puhki ja mietinkin jo luovuttamista, mutta jaksoin kuitenkin loppuunasti. Tuntien välillä kävin matkahuollosta hakemaan mulle tulleen paketin. Olin siitä ihan ihmeissäni - en ikinä tilaa mitään matkahuollon kautta, tai muutenkaan ole tuttu niiden kanssa. Tyhmänä toivoin, että joku tuttu tai tuntematon olis laittanut mulle ison läjän poneja...mutta siellä olikin jotenkin kummallisesti mun tarra, lompakko ja säläpakettini. Ihania juttuja, mutta ponit olis ollut vielä ihanampia.

Paino jotenkin mystisesti vaan nousee. Se on nyt kaksi kiloa enemmän kuin olis soveliasta. Väli reisienkään välissä ei ole niin selvä kuin aiemmin. En ihan oikeasti ymmärrä mitä teen väärin. Ruokapäiväkirjakaan ei paljasta mitään. Ja liikunnan puutteesta se ei voi johtua. Nestettä on aamulla melkoisesti, mutta ei sekään hitto soikoon voi lisääntyä melkein päivittäin. Täytyy nyt vähän pitää tätä silmällä.

Koti on ihan kamala kaaos, kun ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa harrasteilta järjestellä tavaroita. Teen vaan kamalia kasoja. Hyi minua.

Kuivasin kuivurillani päärynöitä ja ne on ihan superhyviä! (mun mielestä sana super muistuttaa jotenkin sateenkaarta)

Ai nii, mä en ole muistanut yhtään tehdä postauksia niistä mun hienoista etukäteen mietityistä aiheista...ehkä tässä joskus lähitulevaisuudessa.

Toivottavasti mä en ole säikäyttänyt/ärsyttänyt ketään pois näillä laihdutus/kiukuttelu -jutuillani.

Madeby:ssä myynnit tällä hetkellä (siis kuun puolivälissä) enemmän kuin koko viimekuussa! Ihanaa, kun ihmiset tykkää ♥. Eilen tuli uusia koruosia - aivan ihania! Ja sitten on edelleen ne valumuovikorut! Vitsi, viikonloppuna panostan kuviin ja muihinkin asioihin. Lupaan!

♥ Raisa

2 kommenttia:

  1. Et ole säikäyttänyt. Lähinnä oon miettinyt että miten joku kehtaa olla noin oma itsensä ja kertoa asioista noin avoimesti! mutta se on vaan hyvä, jos se kerta ei sua itseäsi haittaa.:)
    On muuten hemmetin ärsyttävää ja iso työ niitä kuvia olla aina laittamassa...itse kirjoittaminen menee tosta noin vaan.
    Missä sä muuten käyt arkisin kirppiksellä?
    Kun ite oon käynyt vaan sielä Valtterissa, mutta en ikinä saa itseäni sinne viikonloppuaamusta...

    VastaaPoista
  2. Kiitos!
    Joo, kuvissa on kohtuuton työ!

    Ennen kaikkea suosin "jeesus" kirppiksiä, eli kirkonkirppiksiä ja mitä niitä nyt on, kun niissä on usein tosi seisonutta tavaraa (ei ehkä H:gissä niinkään, mutta pienillä paikkakunnilla ne saattaa olla aarreaittoja, riippuen tietty siitä mitä kokee aarteiksi). Mutta siis pääsääntöisesti käyn Hesyn kirppiksellä ja perintöpuodissa sekä Vantaan puolella um...lähetysseuran (?) kirppiksellä, lähellä Heurekaa.
    Mua Valtterin ihmismassat häiritsee niin plajon, etten siellä niin usein käy kun haluaisin. Ja on se kyllä vähän kaukanakin.

    R

    VastaaPoista