tiistai 14. syyskuuta 2010

tiistai 14.9.2010

Unohtakaa toi edellinen kirjoitus. Mä olen ainakin sen jo unohtanut, niinkuin aivan kaiken muunkin. En millään pääse ajassa taaksepäin niin kuin aiemmin. Hmph.

Tasapainottelen syömisten ja liikunnan välillä. Mä siis kuitenkin ennenkaikkea tähtään siihen, että eläisin mahdollisimman terveesti.

Perjantaina tulin kotiin ja aloitin syömisen. Söin niin pitkään kun oli aika lähteä polkemaan talleille. Inhoon itsessäni tota tolkutonta syömistä. Ei tee mieli, mutta joku vaan pistää syömään. Mutta sitten pyöräily katkas sen ja ratsastamassa oli aivan ihanaa. Sain ponin laukkaamaan niin nätisti :)

Lauantaina piti pyöräillä keskustaan, mutta malmilla apteekissa käytyäni totesin, etten enää kerkiäis ajoissa, joten meninkin loppumatkan junalla. Ja sitten kerkisin käymään stockalla ennen tatskaa. Siellä on tilapäisesti jotain aivan ihanaa myynnissä. Ja tää on nyt ihan pöhlää, mutta mä en halua jakaa sitä ;) Hain myös karkkiosastolta lakua. Ja jätin samantien myyjästä palautetta. Sama nainen on aiemminkin tympeillyt mulle. Toivottavasti ei tympeile enää.

Tatuointi oli ok, saatiin tähtisumut kolmen ponin perään. Ollaan kyllä ihan loppusuoralla! Mutta nyt haluankin sinne vielä linnan! Mulla oli itellä pienenä se linna. Mulla oli myös tuttipullotalo. Ja talli. Mulla oli melkein 50 ponia ennen kuin meidän talo palo. Siis vitsi mä tykkäsin niistä ihan täysillä. Tulipalon jälkeen sain jonkin laisen lauman kasattua ja sitten mun äiti meni antaa ne jollekkin :( Ja vitsi kun mulla oli kaikkia tosi hienoja ja erikoisia poneja kans. Mun kummitäti oli Tradekan lelujen maahanostaja.

Illalla juostiin Chrisin ja koirien kanssa. Sunnuntaina sain taas tosi paljon aikaseks: Ökömökölle paketti, kolme leipää, omenamehua pakkaseen, samoin omenasosetta ja ihan loistava päivällinen: paistettua tofua, uunijuureksia ja minttu-basilikapestoa. Nam! Ja tosi hyvää salaattia!

Illalla juoksin todella lujaa!

Eilen oli töissä muuttosiivouspäivä. Sain korutyöpöydälle lampun :) Illalla olin ekaa kertaa kuntopotkunyrkkeilyssä. Se oli ihanaa! Mutta parin potkujen vastaanotto oli kamalaa. Alkuun sain sitä himpskatin patjaa naamalleni. Auts. Mutta on ihana huomata, miten saan enemmän ja helpommin punnerruksia ja vatsoja tehtyä :)

Tänään aamusta olin lääkärillä, sillä omalla joka on niin ku vastuussa meikkiksen hoidosta. Se passitti mut psykiatrille. Ja laitto mut painon seurantaan. Hiukan vitutti, kun paino oli isoimmillaan jonku helvetin turvotuksen takia. Mulla on varmaankin taas juoksut tulossa kun paino vaan nousee ja mässäilyhimo sen kuin kasvaa. Mulla on nyt kolme eri lääkäriaikaa varattuna. Kaikki päät kuntoon...

Otin viikonloppuna kaksi kuvaa ja kohta ehkä lisää. Ens kuussa varmaan saan laitettua niitä koneelle.

Tykkään sydämmistä ja leopardiprintistä. Ja röyhelöistä. Hassua. Ai nii! Sain Chrisiltä joskus lahjaksi kaksi yksisarvista - hyvän ja pahan. Siinä paketissa oli sitten pieni testi, että oletko hyvis vai pahis. Mä tein joskus vuosi sitten skräppisivun (leiskan) käyttäen sitä pahiksen testiä. JA nyt mä oon niin hyvis että! Näin se pieni ihminen muuttuu. Muuttumatta oikeastaan yhtään. Ne on vaan niitä katsantokantoja. Tai jotain.

Moikka!

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti