tiistai 16. heinäkuuta 2013

Wreck this blog!

Tilasin viime viikolla, kaiken muun ohella!, Playltä kirjan nimeltä Wreck this journal. Siellä on mm. seuraavanlaisia sivuja: A page for four-letter words, Hang the journal in a public place. Invite people to draw here, Collect fruit stickers here, drawkcab etirW, Rub here with dirt ja niin edelleen. Eli se täytetään itse ja melko lailla hulvattomasti. Vähän niinko tää blogikin...
Eilen tuli yksi asusetti Nanalle. Nana on siis se, joka sai uuden kropan. Toi on kyllä kooltaan sellainen, että menis perus-Blythellekin, mutta tyyliltään kyllä tosi pikkutyttömäinen.

Joop. Eilen myös Coco Collette ja Stella Savannah. Niin, ja poljin keskustaan, Minimaailman kautta -- todetakseni että se on maanantaisin suljettu -- Hobby Pointiin, Kampin -kauppaan, joka on valikoimiltaan kyllä melkoinen super! sekä Tokyokaniin. Käytin aivan liikaa luottokorttiani. Mutta minulla oli hauskaa. Ostin mm. tulevaan nukkekotiin ikkunoita ja joitain listoja. Ja uudet, pienet sakset. Mulla on nyt yhdet todella hyvät (pinkit!) kangassakset, yhdet kohtalaisen hyvät (niissä ruuvi löystynyt) ja yhdet kelvolliset kangassakset, muttei yksiäkään todella hyviä pikkusaksia. Tai ei siis ollut, nyt on. Rakastan saksia. Pitäis kyllä laittaa pois niitä onnettomia askartelusaksia, sillä mikään ei ole niin ärsyttävää, kun tökkiä jotain tylsien saksien kanssa. Tai siis enhän mä niillä mitään töki, vaikka olen kyllä kerran saanut kärjen aika syvälle peukalon ja etusormen väliin, mutta siis kaikki leikkely olkoon nyt siis tökkimistä.

Tokyokanin edessä huomasin Ikaron (ekan tamagotchini sen hetkisen tyypin) poikasen kuolleen. Siis voi vittu! Siinä meni taas kaikki kerätyt items! Lentolippukin! Noita pieniä on niin ärsyttävä hoitaa, kun sais olla ihan koko ajan ruokkimassa ja paijaamassa. No, Tokyokanin edessä huomasin myös näyteikkunassa, jo pois lähtiessäni, panda-mukin! Mä otan siitä varmaan jossain vaiheessa kuvan, eikä kun löysinkin sen netistä :) Mulla ei ole panda-innostusta, mutta myönnettäköön, että Panda-tytön (terveisiä Tampereelle) tunteminen varmasti vaikutti mukin ostamiseen :) Join mukista ekaa kertaa tänään aamulla, ja kyllä tee maistui hyvälle pienestä pandakupposesta hörpittynä :)

Sekä etu- että takamatkalla. Hahhahha! Siis meno ja takastulo. pysähdyin ottamaan valokuvia. Mulla oli Skipper mukana, kun sillä oli ehkä iloisimmat vaatteet. Tykkään Skipperistä todella paljon. Mulla on niin monta nukkea, joista tykkään todella paljon. Ne on vaan niin hienoja.

Illalla kun katsottiin jotain ajanhaaskaus elokuvaa samlla veivasin Big Shotilla muutaman tarran ostamastani tarrarullasta. Siis kaksipuoleista teippiä rullana. Ei sano mitään? voi voi. Ja leikkelin vähän kankaita, niitä uusia mitä olin tilannut anopille. Pitäis taas alkaa ompelemaan. Ja kyllä mua huvittaakin, mutta kun on niin paljon asioita, jotka huvittais. Mut mikään ei ole silleen imaissut ihan täysin mukaansa. Ehkä eniten nuket, mutta niissä on kuitenkin vähän se, ettei se uudistunut Flicker jaksa silleen innostaa. Pitäis keksiä jotain uutta. No, nyt sain kutsun Coco Collette -ihmiseltä FB ryhmään, ehkä siitä jaksais sitten innostua. Ja ihan varmasti siitä kun päästään tekemään sitä taloa. Kunhan nyt vaan joskus sinne asti päästäis!

Tänään pitäis käydä kirjastossa ja hakemassa sipulia kastikkeeseen: Tiedossa on 10 kilon tomaattisatsin keittäminen kastikkeeksi ja sen tölkitys. Huh huh! Ja ehkä C alkaa tekemään vanilja-aromiakin. mä mietin, että tekisin minttuetikkaa. Käytetään siis etikkaa huuhteluaineena ja kaikkia hajuöljyjä, joita mulla vielä jonkin verran saippuantekoajoilta jäljellä, pyykin tuoksuttamiseen. Niin, entä jos tekiskin pihalla kasvavasta mintusta tuoksuvaa etikkaa? Mitähän muuta siitä vois tehdä? Teetä tietenkin, mutta mulla on sitä niin paljon, että pitää muutakin keksiä. Samoin sitruunamelissasta.

No mutta, nyt menen. Kellekkään ei tullut mitään                  hemmottelujuttuja mieleen? Mitens nää alla olevat? Ruokakuvat sieltä Pure Bistrosta. Suklaa Jenkeistä, eikö olekin hieno? Merisuolalla maustettu!





 xoxo,
Raisa

3 kommenttia:

  1. Mä ostin Wreck This Journalin neljä vuotta sitten, mutta en ole saanut sitä vieläkään valmiiksi! Häiritsee, koska olen tosi paha perfektionisti. Siinä on muutama juttu, joita en vaan saa syystä tai toisesta tehtyä, nämä junnaavat vielä paikallaan, kaikki muu on tehty: 1) bring this book in the shower with you (ajattelin tehdä ihan vikaks), 2) climb up high - drop the journal (kun haluun oikeasti korkealle mut se on sit useimmiten sivullisille vaarallista), 3) hang the journal in a public place, invite people to draw here (en haluu, että ventovieraat rupee lukemaan mun journalia), 4) tape this journal closed, mail it to yourself (takakansi). Pitäis vihdoin tehdä tää loppuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa, että sullakin on tää! Mä en ole vielä saanut yhtään mitään siihen tehtyä! No ei siinä, tänäänhän s evasta tulikin. Toivottavasti ei sentään neljää vuotta mene!
      Vaan ehkä sulla on joku sama juttu kunin mullakin asioiden loppuun saattamisen kanssa. Tai siis kun ajattelee, että olet sitä neljä vuotta "pitänyt auki" niin olis se aika surullista, et se oliskin sitten valmis, tehty. Mitäs sit sen jälkeen? Vaikka kyllä keskeneräiset asiat saattaa olla myös aika rasittavia.
      No, kun saadaan aikaiseksi seuraava minimiitti, niin keksitään jotain tohon julkisen paikan kohtaan. Ehkä mun pitäis tehdä se ekaks omaani, niin ei tule sitä ongelmaa, et muut näkee sisällön :)

      Kiitos kommentista! (en ole missään nimessä haudannut meidän miittiä, alan kohta taas painostamaan, mutta haluaisin että edes yksi uusista nukeistani olisi kotiutunut, että olis jotain uutta ottaa mukaan, eikä aina niitä samoja ;)

      xoxo,
      Raisa

      Poista
    2. Juu, ei hätää miitin kanssa, mulla pitää melkoisen haipakkaa tästä aina elokuun loppuun asti, joten mun aikataulujen kannalta on realistista miittailla oikeastaan vasta syyskuun puolella ellei järkätä miittiä arkena. Messuja, matkoja, mökkejä, musaa ja muuttoa olis tiedossa.

      Poista