maanantai 25. lokakuuta 2010

Arvonta!

Kuten alkukuussa oli jo puhetta, on tällä viikolla aika suorittaa arvonta kaikkien kommentoineiden kesken! Olen hyvin epävirallisen arvonnan työkavereiden avulla suorittanut, he sanoivat kolme numeroa 1-50 välillä ja minä olen sitten laskenut kommentteja ja poiminut sieltä onnekkaat.

Ensimmäinen palkinto, eli Halloween aiheinen olkalaukku meni Chileen KRO:lle, ja kuten jo etukäteen olin järkeillyt, en sitä ennätä saamaan ajoissa maapallon toiselle puolelle, joten Tica saa jotain muuta.

Eli toinen ensimmäinen palkinto ;) menee "maimille"

ja toinen palkinto, eli Halloween aiheinen kolikkokukkaro menee Aija PuPu:lle!!

Onnea voittajille!!! Laittakaa mulle osoitteenne mahd. pian niin saan jo huomisen postiin pussukkanne!

♥ Raisa

Tica!! You won the first prize!!! But since you live so far away and Halloween themed string pouch wouldn't be there on time for Halloween I decided to send you something else, I hope that's ok!

Love and kisses!

2 kommenttia:

  1. OMG! When was I ever participating? ha ha ha. So What made me win? Holy guacamole you made my day, I wanted to win something for so longggggggg.

    I adore U! and the coolest thing is that we have been friends for years.

    VastaaPoista
  2. You participated by leaving a comment on my blog during this month (my favourite month, thanks to Halloween)

    I hope you get your package soon and that you like it!!

    Kisses!

    VastaaPoista