maanantai 11. lokakuuta 2010

Vesiklosetti ja viikonlopun juttuja


Picture 1053
Originally uploaded by Pinkkisfun
Eli tässä meidän alakerran toinen vessa, minun vessani :)
Picture 1054
Picture 1052
Tykkään minivessastani todella paljon! Olen vuosikaudet kerännyt kaikkia hauskoja labra- ja lääkäritarvikkeita.

Perjantai-aamuna klo 7.30 olin Jumbon Stockalla jonottamassa lentolippuja Japaniin. Nyt se on ihan virallista: Pinja ja minä mennään hiihtolomalla Tokioon! Aivan totaalisen ihanaa! Vaikka mulla ja Chrisillä on aikeena mennä sinne joskus häämatkalle (sitte kun C:llä on varaa maksaa matkat, edes omansa) niin ei ole ketään, jonka kanssa menisin mieluummin, kuin oman ihanan Pinjani. Olen siitä ihan ekasta matkastani lähtien haaveillut, että saisin Pinjan sinne mukaani. Nyt se on tarpeeksi iso, että jaksaa kierrellä ja osaa niistä nauttia. Ja onneks me tykätään niin samanlaisista asioista.

Ostin myös Marianne-täytelakuja laatikollisen (Chrisille), pähkinöitä ja soijajogurttia, sekä pyörän lampun - kaikki hulluilla hinnoilla. Pitää antaa kiitosta, että oli soijajogurttia myös tarjouksessa. Hyvä Stocka!

Kotiin päästyäni ompelin ja sitte oltiinki jo lähössä Jäkeen hierojalle. Mä nukahdin oman käsittelyni aikana :) Mutta mun kipeälle selälleni ei voinut mitään, se kohta on tulehtunut j apahenis vaan jos sitä mylväis. Kun oli C:n vuoro mä menin läheiselle kirppikselle. Ostin ison läjän kaikkea. En mitään kauheen ihmeellistä, pari kivaa huopaa, lasten vaatteita, pari pulloa ja silleen.

Mun täytyy jatkaa myöhemmin mun hienosta viikonlopustani, meni niin paljon aikaa noiden teidän palautteiden ihasteluun :)

♥ Raisa

3 kommenttia:

  1. Voude japanii, vähä kiva! :)ja ihana vessa, jotenki noi kaikki tavarat sopii tonne nii hyvin! ;)

    VastaaPoista
  2. Japani on mun ihan ehdoton suosikkikohteeni! Tää on sitten jo neljäs kerta kun sinne menen ja ihan yhtä innoissani olen kuin ekallakin kerralla. Tai ehkä en ihan NIIN innoissani, mutta intoa piukassa kuiteski.:)
    Vessani jakaa mielipiteitä...ne jotka ymmärtää hyvän päälle tykkää ja pöljät on sitte tykkäämättä! =D

    VastaaPoista
  3. I never thought that your house was gonna get any cooler. Truly, this is the nicest place in your entire house. I adore this!

    VastaaPoista