tiistai 19. lokakuuta 2010

Lisää kiitollisuutta



Eilen oli kuntopotkunyrkkeilyä. Se on vielä hauskempaa kuin pelkkä kuntonyrkkeily. En tiedä mikä siinä niin kauhean hyvältä tuntuu, mutta se kun saa potkia parin pitämää tyynyä on ihan superia. Sain vielä vähän suitsutusta taidoistani/voimastani :)

Eilen myös teetätin niitä valokuvia. Huomasin unohtaneeni hääkuvat :( Ja niistä olin etukäteen jaksanut olla innoissani. Tähän vois tietty todeta, että käy jälkeenpäin tekemässä, mutta kun se on niin vaivalloista. Mä teetän omat kuvani keskustassa ja käyn siellä kuitenkin suht harvoin. Pöh.

Kuvat saatuani menin (ostin muuten donitsin jota mun ei pitänyt tehdä) Heluna Fashioniin. Se myyjätär on kyllä aivan ihana. Aina niin iloinen ja ystävällinen. Pussukkani ovat kuulemma herättäneet kovasti kiinnostusta, joku oli kuulemma tullut sisään varta vasten niiden takia! Ihanaa! Ostin kuusi huulirasvaa ja hammastahnaa. Olen vakaasti sitä mieltä, että kuusi on edelleen kohtuuden rajoissa. Himoitsin kenkiä ja muuta, mutten ostanut.

Nyrkkeilyn jälkeen vielä ompelin pari tuntia ja sain Animalialle näytekappaleet tehtyä. Vielä yksi asiakas ja sitten voin alkaa ompelemaan itselleni! Siis tarkoitan tulevia myyjäisiä ja Madeby kauppaa jne. Ei siinä, arvostan asiakkaita ihan suunnattomasti ja voisin ommella niille kaiket päivät. Mutta niihin aina liittyy pieni stressitekijä, siis just aikataulut on stressaavia. Haluan saada työt nopeasti tehtyä, koska luulen että sitä multa odotetaan.

Mahduin VaLu:n järjestämälle kasvisruokakurssille! Chris ei, joten joudun menemään yksin, mutta se on ihan ok. Olen jo iso tyttö. Mulla on viime aikoina ollut tarve hakeutua kaltaisteni seuraan. Ehkä olen tarpeeksi kauan ollut hautautuneena kotiin. Nyt haluan osallistua enemmän. Eilen liityin Maan Ystäviin.

Kiitollinen:
* hiekkateistä
* puhtaasta vedestä
* puhelimesta, joka ei soi

Joan Jett on ihana ♥

Moikk.
♥ R

4 kommenttia:

  1. anteeks, tää ei iha liity nyt tähän sun postauksen aiheeseen, mut mua pelotti ettet huomaa tota mun vastaus viestii noihin sun nukkekotijuttuihin, eli oli pakko tulla tännekki laittaa, eli mistä ihmeestä oot noin ihania juttuja löytäny? :o oon nyt tuijotellu suu auki noita kuvia varmaa tunnin ja vaa ihastellu kaikkee ihanaa. :D

    VastaaPoista
  2. Jasmine, mä en voi paljastaa sitä, kun se on vähän niinku liikesalaisuus ;) Mutta mulla on aika paljon korujen teosta jääneitä osia, joita en voi käyttää eikä mun nukkekotiinkaan ihan kaikki mahdu, voisin laittaa sulle postissa tai sitten jos sun sisko tai molemmat ootte tulossa lauantain aSinelliin skräppäämään, niin voin tuoda sinne niitä mun ylimääräisiä. Mutta ne on kyllä isompia, kuin perusnukkekodin krääsä, enemmänkin Barbien kokoluokkaa.

    VastaaPoista
  3. Oikeesti!? :D voi kiitos tosi paljon ja joo ollaan me kyllä molemmat tulossa. :) ja okei, mut ei se haittaa mitää, koska on mul jonku verra ittelläki sellasii vähä isompi kokosii tavaroita ja ne sit näkyyki paremmin, ku on isompia. :D mut oikeesti kiitos tositosi paljon! :)

    VastaaPoista
  4. Juup. mä tuon sitte lauantaina!

    VastaaPoista