keskiviikko 6. lokakuuta 2010

jatkoa...


Picture 963
Originally uploaded by Pinkkisfun
vahingossa lähetin äskösen postauksen, vaikken vielä ollutkaan valmis. Pöh.

Pinjalla oli lauantaina pyjamabileet. Sillä oli kaksi kaveria riekkumassa, yhdessä ne leipo ja leikki ja katto elokuvaa. Arvaa kuka söi nonstoppina niiden tekemiä Täydellisiä! Minä!! Mulla on ollut taas niin tolkuton syömisvimma, etten ole edes vaa'alle uskaltautunut. Järkyttävä morkkis vaan riivaa. Aamulla olen aina sitä mieltä, että nyt se on loppu - ei enää valkosta sokeria, rasvaa ja lisäaineita ja sitte löydän itseni kyynärpäitä myöten joltain herkkupussilla, joka on täynnä em. myrkkyjä. No, eilisestä lähin on taas ollut vähän selkärankaa, enkä ole tauotta ahtanut itseeni jotain. Oli mulla kyllä nyrkkeilytunnin alussa vielä Nerds -karkkirakeita suussa (mulla on aina jotain karkkia mukana, koska olen semmoinen mussuttaja). Jokatapauksessa, tänään aamulla paino oli taas niin kivoissa lukemissa! Antaa uutta toivoa. Tai emmä tiedä. Ennen kaikkea pelkään lihovani samanlaiseksi palleroksi kuin olin talvella. Ja kyllä mä haluaisin vielä kaksi kiloa pois. tai 2,5.

Oon paljon käynyt taas kirppiksillä. Tänään (tää on oikeasti TODELLA ISO juttu!) kävin tossa viereisessä Fidassa ja toistamiseen leluja läpikäydessäni näin palan sateenkaarta. Ja sen jatkona poneja. Kyseessä oli alkuperäinen, aito vuoden 1983 MLP pyyhekumi avaamattomassa paketissaan!!!!!!!!!! Mulla alko kädet tärisee ja oli jotenkin ihan hervoton olo. Piilotin sen kumin mun koriin, ettei kukaan vaan pöllis sitä. Lisäksi löysin G2 sarjan (luulisin, en tiedä mitään muuta kuin ne ekat ponit ja muut on vähän sellasta hämärää, ja sit nyt nää uudet millä Pinja leikkii - Pinjakin muuten tykkää enemmän äidin aikaisista poneista kuin omistaan) varsan. En edes tiennyt, että niilläkin oli varsoja. Mokomilla anorektisilla koipeliineilla.
Olen aika paljon viime aikoina saanut postissa poneja ja osa niistä on ollut niin ihania ja tärkeitä ja kauniita. Maanantaina kävin Hakaniemestä hakemassa yhden yksisarvisen. En muista ponin nimeä, mutta se on ollut mun ihan viimesiä poneja. Eli tärkeä. Ja sitte hittolainen menin hoksaamaan, että Ebayllä on vielä isommat ponimarkkinat...PÖH! No, nyt on tulossa yks ponijuttu, jonka mun kaveri sai Espaniasta ja mä en sitä koskaan saanut ja tietty halusin ihan kybällä. No, nytpä sain sen!

Ainii, miks kuva kankaasta? No tilasin sitä lisää (eilen tuli ihanan iso ja sitä kautta turvallinen läjä vetskareita. Ihania herkullisia värejä!) sillä (rumpujen pärinää) Animalia alkaa myymään Pinkkistä!! Ne ottaa muutamia kokoja myyntiin ja ymmärtääkseni tilaa yhtä kuosia isomman läjän, joten tilasin kuvan vihanneksia ja sitten yhtä villieläin aiheista kangasta isomman satsin.
Ihanaa, kun Pinkkiksellä menee nyt näin hyvin. Kun saisi vielä kirjanpidot hoidettua.

Maanantaina olin skräppäämässä. Sain vihdoin ja viimein ekan osuuden hääalbumistani tehtyä, eli ne alkuperäiset häät on nyt albumissa. Se on ollut melko puuduttavaa, kun ne on ollut niin epäinspiroivia kuvia, toimihan ne juuri alkusysäksenä tälle painonpudotukselle. Siis olen niin muhkea niissä kuvissa. Ja laittamaton ja kaikkea. Mutta nyt mulla on lähes kaikki printatut kuvat laitettu, joten kuvia tarvitaan lisää. Ja lähiaikoina on tulossa kaksi skräppitapahtumaa, eli ihanaa!!

Ja ihan lopuks vielä kirjasta jota luen, eli Ekoelämää Manhattanilla (no impact man). Su♥sittelen. Minuun ainakin tehnyt suuren vaikutuksen. Melkein yhtä innostava kuin Simple Life, joka on sisällöltään hyvin samankaltainen. Kävin kirjailijan kotisivuilla ja liityin sieltä sitten ens vuoden alussa tapahtuvaan ekoviikkoon. Jännittää! Suosittelen kirjaa oikein täysillä. Sen seurauksena olen tuonut töihin oman pyyhkeen vessaan ja omaan pisteeseeni, ettei tarvii enää tuhlata käsipapereita.

Lisää joskus! Voikaa hyvin!

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti