keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Helmikuun haasteen arvonta

Ohaioo! Tai jotain, huomenta kuiteski!

Kuu vaihtu ja nyt olis aika suorittaa arvonta kaikkien herkkukommentoijien kesken. Sain tosta onnettarelta tempastua numeron väliltä 1-9 (7) ja nyt katsotaan kuka oli 7. kommentoija - tsadaa! Voittaja on "Kaisla"
alla olevalla herkullaan (jonka minä tulen mahd. jo ens viikonloppuna testaamaan!).


Mun lempparileivos on rahkamainen piirakka marjoilla (mielellään kirpeillä sellaisilla): http://vegamo.blogspot.com/2009/03/rahkamainen-marjapiirakka.html



Kuppikakutkin on kyllä aivan ihania, mutta olen vasta vastikään tutustunut niihin ekan kerran, niin en osaa päättää suosikkia. ^^

Tähän vielä pakko laittaa, että kuppikakuille on suloisempikin nimi, pikkukakkunen :)


Laitatko mulle sun osoitteen joko s.postilla, tai sitten ihan vaan kommentoimalla, mä en ikinä julkaise kommentteja, jotka sisältää yhteystietoja, joten sen voi tehdä ihan huoleti. Mun s.postiosoite on pinkkisfun(at)gmail.com.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti