keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Taianomainen Tokio.

glow3

Tokio on minun ehdoton suosikkikaupunkini. Tai siis...joo, ei ihan ehdoton, sillä Osaka on kyllä aikas ihmeellinen myös. Jollain tapaa Tokiota helpommin lähestyttävä ja lämminhenkisempi (menin sinne Tokiosta, jossa kukaan ei tarjoutunut auttamaan raahaamaan matkalaukkuani metron portaissa ja taas Osakassa tarjouduttiin). Mutta tämä postaus on siis Tokiosta. Tai minun huomioistani Tokiosta ja Tokiolaisista. Tai emmä tiiä, nyt tuli suorituspaineita.

Tokio on kaikesta huolimatta hiljainen kaupunki. Autot ovat äänettömiä, hälytysajoneuvoja ei juuri kuulunut, kukaan ei tööttäile, eikä KUKAAN puhu kännykkään, metrossa ollaan hiljaa pelaten käsikonsolipelejä tai räpläten kännykkää. Jopa vessan ovet suljetaan äänettömästi.
please

Tokio on valtava. 
city6
on_high3
skyline2

Tokio on uskomattoman kaunis. Henkeäsalpaava.

city7

pagoda

Tokiossa on todella vaikea vältää ylipakkaamista ja muovia ylipäätään. Mä lopulta tuskastuin ja lakkasin yrittämästä, toin sitten kaikki muovipussini kotiin.
banana

Tokiossa on kaikkea tosi kummallista, ihan kun niillä olis kokonaan omat säännöt olemassa oloon.
greenpoo3
toilet2
copcar
wires3

Minulla on iso ikävä Tokioon.
toy3

Toivottavasti mä en luonut liian isoa jännitettä tohon alkuun, joka sitten olis loppua kohden läsähtänyt.

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti