maanantai 21. maaliskuuta 2011

Mä oon oikeesti varsinainen kaaoksen kuningatar, ja sen voi ymmärtää just niinkuin itse haluaa. Olen kova sitä luomaan, mutta yhtälailla hyvä sitä hallitsemaan.

Hitto, en nyt muista kirjotinko jo, että matkan jälkeinen kaaos on selätetty, mutta nyt olen purkanut matkan jälkeisen kaaoksen purun aikana syntynyttä kaaosta...ehkä kyse vaan on siitä, että mä koen heti pienenkin "otteen menetyksen" kaaokseksi. Olen taas tehnyt ruokalistoja ja tehtävälistoja. Ne oikeestia uttaa mua todella paljon, varsinkin silloin kun tulee semmonen olo, etten saa tai ole saanut mitään aikaiseksi. Mulla on siis arkipäiville kolme tehtävää ja viikonlopuille enemmän. Arkipäivien yks tehtävä on aina työ, siis töihin meneminen.


Ihan sama. Viikonloppuna olin sellasessa askarteluhurmoksessa, että kaikki listat unohtu, järkevät syömiset ja muut. Mä vaan maalailin, liimailin ja leikkelin. Oli aivan ihanaa. Ja taisin ihan oikeasti saada jotain tehtyäkin. Sitte tein yhden megamokan. Tein My Little Pony palapelin Kierrätyskeskuksesta ostamaani kehykseen (ostin sieltä todella paljon rompetta uusiin projekteihin, joita mulla mielessä), sitte lakkasin sen ja ihan idioottina laitoin lasin siihen painoksi, ettei se kupruile (kun olin sen hetkeä aiemmin liimannut kartongille). Onneksi se mun lasi oli melkein suorassa, sillä totta helvetissä se kuivu siihen kiinni. No, nyt se on sitte vähän vinossa.

Spraymaalasin todella paljon kaikkee, niin että olin koko viikonlopun spraymaalissa. Sitte järkkäilin korujuttuja, sijaistoimintaa, sanoisin.
Sunnuntaina oli veljen synttärit, avovaimonsa oli leiponut paljon vegaanisia herkkuja! Ihanaa! Juhliin menin näin tyylikkäänä :)
outfit1
Muita kuvia, edelliseltä viikonlopulta, kun olin käymässä Jäkessä. Äitin kanssa käytiin Lassilan Tilalla, joka on jotenkin niin maalaisromanttinen (tai jotain) paikka. Ekaa kertaa itse siellä kävin, mutta tuotteet on entuudestaan tuttuja. Tässä saaliini (kuvasta puuttuu heinä- ja olkipaalit)
flour

Lassilan Tilalta mentiin vielä kirppikselle, ei aarteita, mutta hyödykkeitä kuiteski:


thrift1
Kotiin toin myös ison kasan eläinystävällisiä "villa"sukkia ja porkkanan muotoisen kaulaliinan :)
socks
Loppukevennykseksi herkkukori, josta tulee kaulakoru :)

ducky
♥ Raisa

j.k Ai nii! Tilasin Targetista anopin kautta itselleni kolme neuletta! Yks raidallinen, yks pilkullinen ja yks röyhelöinen! Ihanaa!



1 kommentti:

  1. Laita siitä porkkanan muotoisesta kaulaliinasta kuva tänne?? Mielenkiinnolla odotan, millainen siitä tuli :)

    VastaaPoista