tiistai 1. maaliskuuta 2011

Maaliskuun haaste, tai jotain

Ei kai tää oikeesti haasteesta käy, mutta jotain sinne päin kuiteskin. Tässä kuussa kerään halukkailta sähköpostiosoitteita sellasta postituslistaa varten. Sellasta, kuin kaikilla vakavasti otettavilla firmoillakin on. Eikä tarvii pelätä, että tukkisin teidän postilaatikkonne Pinkkis -viesteillä, lupaan ettei näin tule tapahtumaan, olen liian vätys siihen. Mutta välillä mulla on niin hienot jutut meneillään ja haluaisin niistä kertoa, eikä tää blogi ole siihen aina niin sopiva.

Miten homma sitten toimii ja mikä mulla on syöttinä?

Te halukkaat laitatte mulla s.postiosoitteenne kommenttina, minä otan osoitteet talteen saapumisjärjestyksessä, mutten kuitenkan julkaise niitä kommentteja, ettei kukaan muu saa tietää teidän tietojanne - eli ihan huoleti voitte jakaa osoitteenne, siis sen sähköisen.

ja sitten se syötti - kaikkien postituslistalle tässä kuussa liittyneiden kesken arvotaan Pinkkis -lahjakortti, arvoltaan 15 euroa. Sillä saa jo vaikka mitä kivaa! Vaikka tollasen pikkupenaalin, kuin kuvassa näkyy ja vielä jää rahaa muuhunkin kivaan :)

Olen jo jonkin aikaa yrittänyt saada MadeBy:n kautta  lahjakortteja toimimaan, toistaiseksi tuloksetta. Mutta kyllä voittaja haluamansa tuotteet varmasti saa!

Niin, eli laittakaan "kommentoi" toiminnolla s.postiosoitteenne, mikäli haluatte mukaan Pinkkiksen postituslistalle ja olla mukana arvonnassa!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti