torstai 17. maaliskuuta 2011

Shoppailua Tokiossa

stupid-fingers
Mä teen tän nyt ihan vaan itteni vuoksi...taas on jossain sen verran ikävää, että olen kovaa vauhtia luisumassa kohti nettikauppojen ihanuuksia. Joten tässä muistutus itselleni, miten paljon shoppailin parisen viikkoa sitten. Kuvat ei ole järjetyksessä, mut mitä sitten. En ole minäkään ;)

Tokyu Hands,kauppa jossa luottokorttini kieltäytyi toimimasta. Suosikkini, tavaratalo josta saa ihan kaikkea! Pinja raasu istuskeli kerrosten välissä portaissa kun äiti oli taivaassa.
junk3

Tässä Daiso, 100 yenin kauppa. Eli meikäläisittäin €uro kauppa. Mutta se valikoima...pieni taivas tämäkin. Niitä on vähän joka puolella.
junk2
junk

Tässä sellaiselta päivältä, jolloin yritettiin keksittyä johonkin muuhun kuin shoppailuun
junk6

Blythe -nukke oli mun ostoslistalla jo viime reissulla, mutten sit kuitenkaan raaskinut ostaa sitä. Nyt raaskin ♥
junk5

Tässä nämä! Minun ostokseni :) Aarteeni.

Täällä ei käyty, mutta kun liikkeellä on Tokiossa tälläinen nimi...
finnish-japan

Kaipa mä tästä meen tilaamaan jonku T-paidan tai jotain...

♥ R

2 kommenttia:

  1. Tilasin sitte mekon, t-paidan ja pannan.

    VastaaPoista
  2. ja kun alko niin vituttaa se, että tilasin mekon, t-paidan ja pannan niin tilasin sitte vielä vitutukseen sukkia ja säärystimet. Ja koska soitti niin vittumainen ihminen just, ni voisin tilata vielä jotain.
    Vittu.

    VastaaPoista