tiistai 29. maaliskuuta 2011

Nukkekotia ja lihansyöntiä...

Pikaisesti vaan tämä, kun olen lähdössä kotiin huonovointisuuden vuoksi.




Eikö olekkin ihanat!?

Mä oon tosi huono puhumaan vegaanisuuden puolesta, tai mistään noista asioista. Sen takia en ole kovin aktiivisesti mukana noissa aktivismi-jutuissakaan, tai se on siis yksi syy. Mä vaan leivon. Mutta tänään laitoin omasta mielestä aika sellasen pintaa syvemmän kommentin Ekoloisen blogiin. Täällä koko juttu: http://ekoloinen.blogspot.com/2011/03/lihansyontiuutinen-ja-tehotuotannon.html

6 kommenttia:

  1. Ainakin mun mielestä sun kommentissa tuohon Ekoloisen juttuun oli paljon asiaa :) Mun uusi lemppari Colleen Patrick-Goudreau aina intoilee sen podcasteissa siitä, miten hieno keksintö veganismi on juuri sen takia, ettei tarvitse olla "aktivisti" vaikuttaakseen asioihin. Sitä paitsi kaikki vegaaniherkkujen tekijät takuulla puhuvat veganismin puolesta ihanilla leipomuksillaan :)

    VastaaPoista
  2. Colleen Patrick-G. on myös mun suosikkeja!! Mutta mä en ymmärrä podcasteja? Mitä niillä tehdään?
    nim. liian vanha oppimaan uusia juttuja

    VastaaPoista
  3. Ei oo vaikeaa :) Podcasteja voi

    a) Kuunnella netissä siellä, missä ne nyt sattuu olemaan, niin kuin tässä tapauksessa täällä:

    http://feeds.feedburner.com/VegetarianFoodForThought

    b) Ladata omalle koneelle, esim. iTunesin kautta, ja kuunnella sillä.

    c) Ladata omalta koneelta mukanakuljetettavaan soittimeen, esim. iPodiin, ja kuunnella sillä.

    Colleen Patrick-G:llä on jotenkin niin ihanan vilpitön ja positiivinen asenne, että se pelastaa melkein minkä päivän tahansa :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Täytyy kokeilla, ainakin jotta voin sanoa tietäväni mistä on kyse!

    VastaaPoista
  5. Heipautanpa vielä minäkin, Ekoloinen :) Eli aina ilahdun sun kommenteista, kyllä isoista asioista saakin olla isoja tunteita! T. Ekoloisen Norppa

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommentistasi, Ekoloisen Norppa ♥

    VastaaPoista