perjantai 7. lokakuuta 2011

Akkuna ja Lucky Hell

Vitsi, hiukan jännittää nyt jo! Olen illalla päivystämässä Akkunalla siellä taidenäyttelyssä. Se, mikä siitä tekee jännittävän, on ihastuttava Lucky Hell!
Tää on se sama kaunotar, joka kesällä roikotutti itseään lihakoukuista...uh...sillä on joku ystävä(tär?) mukana ja ne molemmat tekee jotain ...uh...iljettävää, jotain sellasta jota on kuitenkin pakko katsoa ihan silkasta uteliaisuudesta. Ymmärtääkseni esitykseen kuuluu ainakin miekkoja. Musta on ihan parasta kun julkisuudessa olevat ihmiset/hahmot käyttää media-arvoaan (onko oikea sana?) tälläsen hyvän asian vuoksi! Lisäksi neiti (rouva) itse leipoo pikkukakkusia ja tarjolla on lisäksi kuumaa soijakaakaota. (mä otin vielä Dandies -vaahtokarkkejakin mukaan, että saan oikein kunnolla herkutella). Minä olen paikalla viidestä kahdeksaan, LH esiintyy oletettavasti klo 18-20 välillä. Mulla on kirjontatyöt ajantappovälineenä mukana. En ottanut nukkea, vaikka mietinkin.

Hitto, olen kattellut kuvia tosta kissasta...nyt mun tekee mieli uutta kuvaa...

Joo, eilen ei tehty mitään, eihän me yleensäkään tehdä. Mut aina mä silti kirjotan kauheesti...Vuokrattiin leffa, Super. en tykkää siitä miehestä, mutta Ellen Page on suloinen, ja leffa muutenkin oikein hauska :) En tykkää väkivaltajutuista yhtään, mutta tietyllä tapaa sillä mässäily on hauskaa, niin kuin just tossa leffassa.

Meidän keittiön lattia alkaa pikkuhiljaa rakentumaan taas ehjäksi. Tänään se reikä peitetään, mikä on tosi kiva juttu, sillä nyt kun sitä kuivuria ei enää ole, meillä on melko kylmä keittiössä. Ja ainahan semmonen iso reikä lattiassa on ikävä. Ens viikolla saadaan tarjous siitä, mitä lattian "upgrade" tulis maksamaan, meillä kun oli muovimatto alunperin, mutta nyt halutaan laatat ja lattialämmitys. Laatat on kyllä jo olemassa. Eipähän tarvitse sitten miettiä mitä tehdä veronpalautusrahoilla...mutta onneks eksä maksaa elatustukea 20 euroa alle minimin! Sen rahoilla me pistetään meidän koti uusiks! (se ite osti just 500 euron digiboxin...)

Mulla on iltaa varten myös kamera mukana, eli varmaan kuviakin sitten tulossa. Lassi kävi eilen ilalla (klo 21!) hakemassa jotain koulukirjoja (kotona ollessaan ne on kovaa vauhtia nukkumaan menossa ysiltä), näin sen tukan - oikein kiva. Mut silti se, mitä mä olin alottanut leikkaamaan, olis ollut taiten tehtynä kivempi :)

Moi nyt! Oikein ihastuttavaa viikonloppua!!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti