tiistai 4. lokakuuta 2011

Eläinten päivä 4.10.2011

Tänään on kansainvälinen Eläinten Päivä! Hyvä hetki pysähtyä ja miettien omien kulutusvalintojensa vaikutusta just eläinten elinoloihin. Sillä se, mitä me yksittäiset kuluttajat raahataan kaupoista koteihimme, ratkaisee :D
Animalian tyypit ovat tehneet kovasti töitä laittaessaan pystyyn älyttömän hienot nettisivut, joilta oikeesti löytyy helposti ja hauskasti (hauskuus on täällä Pinkkiksellä aina pop!) apua eläimettömään elämään. Vaikkei aihe mitenkään kiinnostais, käykää edes katsomassa ne sivut (tosi hienot ja selkeet!)
Vapauta Valinnoilla ♥

Sieltä löytyy mm. meikäläisen kirjoittamia ravintola-arvosteluja :)

Ihanasti sain palautetta eilisestä romanttisesta postauksestani, sekä täällä että facebookissa. Kiitos oikein paljon! Ilahdutti kovasti ja jotenkin teidän kommentit sai minutkin jälleen muistamaan miten ihanaa elämää elän Chrisin kanssa. Vaikka me tapellaankin välillä niin, että maapähkinävoipurkit ja kauppakassit lentelee...


Eilen poljin töistä keskustaan iloisessa sateessa. Mä olin kerrankin meikannut ja silloin tietnkin sataa! Loppumetreillä olin maistavinani naamaani pitkin suuhun valuvassa sateessa jotain meikin makuista...loistavaa...olin ihan varma näyttäväni ihan epäsöpöltä pandakarhulta.

Ennen taidenäyttelyä kävin apteekissa hakemassa kaksi pakettia särkylääkettä, toisen ostin sellaista, joka soveltuu myös lapsille (ehkä se toinenkin, mutta on niin tärkeää ostaa asiat erikseen lapsille) ja toinen paketti omiin päänsärkyihin. Apteekista Kamppiin syömään sushia. Chris tuli sinne syömään mun inarit. Yhdessä sitten Akkunaan katsomaan taidetta :) Ihan mun pyörän vieressä oli koirankakkaa. Ihmettelin, et miten ihmeessä olin päässyt mun pyörälle astumatta siihen kikkareeseen. No, astumalla paljon isompaan läjään siinä vieressä. Ihan luksusta. Yök. Kävelin Akkunalle raahaten jalkaani koko matkan maassa, että saisin sen inhotuksen pois itsestäni. Onnistuin :)

Akkuna, joka on siis kyllä tosi pieni tila, oli ihan tupaten täynnä, kuka ilmasen viinan, kuka pikkukakkusten perässä :) Niin, tai siis sen taiteen takiahan sinne kaikki meni oikeesti! Siellä oli kivaa, ne valokuvat oli hienoja, vaikkakin, mun on ihan pakko myöntää, etteivät ne tehneet minuun sellaista vaikutusta kuin olisin toivonut. Ei millään pahalla, mutta mulle jäi vähän hämäräksi niiden tarkoitus. Hienoja kuvia, ihana koira (niin, se on oikeasti koira, ei kettu), kaunis Huippumalli ja tykkäsin siitä, että sillä oli kädet värjätyt ensiks katottuna verisiksi, mut tarkemmin kuin katsoi, niin niissä olikin sellasia hennakuvioita. Siitä tykkäsin :) Siellä oli myös hipstereitä ;) Ja Animalian porukkaa, jotka oli ihania.
DSC03139


DSC03140

DSC03130
Oma hipsterini ♥
DSC03136
Minä, ahne paskiainen. Mut oih ja voih! meikattuna!
DSC03144

Sieltä kotiin, päästämään lapsenvahti omiin rientoihinsa (siis kotiinsa nukkumaan, oletan - mutta ei noista nykyajan mummeleista kyllä tiedä!)
Mä oon viikonlopusta lähtien herännyt vähän moneen kertaan yössä siihen, kun puren ihan tuskassa sitä kiskoa! Viimeyönä näin unta, että olin liian täydessä hississä joka ei päässyt nousemaan siihen kerrokseen johon oltiin menossa. Se vaan junnas paikoillaan, eikä mistään nappien painelusta ollut mitään apua. Ahdistavaa. Heräsin siihen, hereillä keksin siihen onnellisen lopun ja jatkoin uniani :)

Eilen oli tullut koruosia (maksetaan Pinkkiksen rahoista, ei elatusmaksuista). Ihania!!! Lapset menevät tänään isälleen, heti kun ollaan ensiks käyty ostamassa niille kauheesti kaikkee, ja sit mulla on aikaa kokeilla mitä kivaa niistä saa aikaseksi. On kasetteja, saksia, polkupyöriä ja pistooleita. Todella hienoja ja yksityiskohtaisia :)

Tänään olen saanut kiitettävästi asioita hoidettua! Varannut kampaajan ja fysioterapeutin ja antanut potkun persauksille kuivatustyypeille.

Sitten vielä jotain oikein hienoa, muttei ehkä kestävää. Eilen, kun C tuli koulusta kotiin Kenai oli nukkumassa! Mitäs siihen sanotte!


Pysykää suloisina!


♥ Raisa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti