torstai 13. lokakuuta 2011

Uimahallissa

Eilen töissä joku "vähäpätöinen" sanoi, että "kyllähän sun kanssa pärjää" siihen tyyliin, että joku toinen olisi sanonut hänelle, että minun kanssa ei pärjää...tämä kaikki juontanee juurensa siihen, kun eräs toinen oli koomannut kahdesti ja jättänyt minut hoitamaan sotkujaan kertomatta niistä mitään...kolmatta kertaa soittaessani tämän erään kännykkään laittoi vielä kauniisti luurin korvaan...että koita siinä sitten olla sellainen joka pärjää ja jonka kanssa pärjätään. Inhottavaa. Mutta! Arvatkaapas mitä! Minä tein niin kuin olen nyt täällä työmaailmassa vihdoin ja viimein oppinut tekemään (siskoni osaa tämän taidon ensiluokkaisesti) - minä menin kielimään! Hah! Miten mun kanssa nyt pärjää!?

Oltuani yli tunnin ylitöissä kopioituani kolme tuntia joitain typeriä laskuja (jotka ei todellakaan kuuluneet mulle) lähdin uimahallille. Ei siinä, että mulla olis ollut edes uimapukua mukana, mutta halusin saunaan. Uimahallissa on todella kuumottavaa, paitsi jos osaa vetää sellasen välinpitämättömyys -viitan (näkymätön) päälleen. Ja mähän osaan. Kyllä mä tiedän että ihmiset tuijottaa mua. Ne tuijottaa mua jo silloin kun mulla on vaatteet päällä, saati sitten kuin olen ilkimullikkana yhdentoista tatuointini kanssa. Mutta mäpä en tuijota takaisin. Mä olen niin keskittynyt siihen välinpitämättömyyteen, että hyvä etten törmää muihin. Eikä mulla sitä paitsi ole silmälaseja päässä, että oikeasti näkisin juurikaan muiden katseita.
Mutta eilinen oli siinä muihin katsomisessa poikkeus. Eilen siellä oli jättiläismäinen nainen. Ihan hervottoman kokoinen. Ei niin, että se olis ollut kamalan lihava, vaan se oli ihan valtava. Tosi pitkä ja tosi massiivinen. Huikeen kokoinen. Mä saatoin katsoa sitä kaikessa rauhassa saunan lauteilta, kun se oli suihkun puolella. En mä yhtään nähnyt, et minkä näköinen se oli, näin vaan, että suihkussa oli vuori pesulla. Huikeeta. Mulla ei tietenkään ollut kameraa mukana, joten googletin isoja tyttöjä. Ei löytynyt vastaavaa, mutta jotain teidänkin iloksenne. Mutta se mun nainen oli siis ennen kaikkea pitkä ja tanakka.


On tosi jännä, miten just esim. autossa, niiden peltiseinien sisällä, tai kaupassa ostoskärryinemme me ihmiset ollaan tosi ärsyttäviä, kiilailevia, oman edun tavoittelijoita, mut sit kun meiltä otetaan kaikki meikit, hajuvedet ja vaatteet pois, niin me ollaankin aika pehmeitä ja kesyjä. Saunassa ihmiset saattaa jopa alkaa juttelemaan minulle. Saunassa ihmiset puhuu vatsamakkaroistaan ja lapsenlapsistaan. Ja ruuhkassa ne vittu ajaan sun yli, jos sä et varo.

Oli ihanaa käydä kuumassa suihkussa, kun kotona saa korkeintaan haaleeta vettä.

Kotona katsoin Eat, pray, love -elokuvan loppuun. Se oli ihan ok. Ja sit piiiitkästä aikaan askartelemaan! Ihq! En paljoa saanut tehtyä, kun taas kaikkiin Kenai -järjestelyihin meni aikaa, mutta hyvään vauhtiin pääsin ja uusia ideoita tuli taas :) On se vaan niin mukavaa! Mulle tekis kyllä niin hyvää pitää välivuosi ja vaan tehdä kaikkia näitä omia juttuja.
Kerroinko jo, että ekaa kertaa kolmeen vuoteen Chrisillä on joku säännöllinen (kestää 4 kk) tulonlähde! Se saa jotain rahaa tosta koulunkäynnistä! Aivan ihanaa! Jo ihan C:n itsensäkin vuoksi. Chris osti multa yhden soija (vai oliko sittenkin seitan?)nakin 20 eurolla :) Nyt mullakin on vähän rahaa :) Ja huomenna tulee kauan odotettu tili :D

Ai nii! Kaksi uutta lukijaa! Tervetuloa! On aina yhtä mukavaa saada uusia lukijoita :)

Ai nii2! Koska on torstai 13. pvä ajattelin listata itsestäni, listoista pitävänä ihmisenä, 13 random faktaa itsestäni, sellasia ei niin hip asioita, muttei mitään järkyn noloakaan.
1. En erityisemmin pidä kissoista
2. Pidän saksista, ne edustavat minulle toimivuutta (lapsuuden kodissani ei koskaan ollut saksia siellä, missä niiden olisi pitänyt olla)
3. Tunnistan ihmisiä heidän kenkien kopinastaan, kuulen jos he ovat ostaneet uudet kengät (tämä entisessä toimistossa)
4. Ahdistun liian pienistä vaatteista
5. En ymmärrä brittienglantia
6. Olen ujo ja puhun välillä hassusti, varsinkin jos pelkään että kuulijani meinaa kyllästyä ylipitkään jaaritteluuni
7. Turhaudun helposti
8. Saatan käyttää samoja farkkuja kaksikin viikkoa
9. Välillä toivoisin voivani olla "niin kuin muutkin", sulautua massaan muuallakin kuin friikkisirkuksessa, vappuna tai Traconin kaltaisissa tapahtumissa, ja voivani ostaa kaupasta ihan mitä vaan!
10. Välillä näen painajaisia siitä, että minulla on ruskeat tai värittömät hiukset
11. Välillä näen painajaisia siitä, että tupakoin
12. Minusta olisi ihanaa joskus pystyä unohtamaan itseni ja "vähän irrotella" (vaikka tanssia selvinpäin!)
13. Viikonloppuisin en juurikaan vastaa sähköposteihin, puhelimeen tai tekstiviesteihin - kun on niin paljon kaikkea muuta!

Sit vielä, ennen kuin poistun tekemään muita asioita, onko jotain josta te, arvon lukijani, rekisteröityneet ja rekisteröitymättömät, toivoisitte minun postaavan?

 Ei mulla muuta! Mä niin haaveilen uudesta tatuoinnista!

♥ Raisa

4 kommenttia:

  1. Tatskoista tuli mieleen, että jos siulla ei oo jo, niin ois ihana nähä siulta sellainen tatskaesittelypostaus.
    Ja jos ei mene liian henkilökohtaseksi, niin miuta kiinnostais miten siun ja siun amerikkalaisen miehen välillä on näkyny kakskulttuurisuus ja sellainen. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia oikein hyvistä ideoista! Näistä postaukset tulossa lähiaikoina!

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Olen jo tässä pidemmän aikaa lukenut blogiasi ja tänään tulin siihen tulokseen etten pidä sinusta.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, kiitos kommentistasi! En oikein tiedä mitä sanoa. Kaikki ei voi tykätä kaikista, ehkä minäkään en pitäisi sinusta, jos tietäisin sinusta enemmän?

    <3 Raisa

    VastaaPoista