maanantai 10. lokakuuta 2011

Lucky Hell ja viikonloppu

Mä olen vieläkin innoissani siitä hurmaavasta naisesta! Mä aina välillä innostun vähän liikaa jostain, ja sit se menee ohi...tää on nyt just sitä. Mut se vaan oli niin viehättävä! Ihan tylsää oli se, että se on naimisissa. Sillä näin siitä kuvan Jussi 69:n kanssa ja musta oli niin hauskaa kuvitella millasta rokkitytön elämää se vois viettää... joo, taas mielikuvitusmaailmassa on kivempaa kuin oikeassa ;)

Perjantaina menin töistä suoraan Akkunalle. Mulla on hassu kuva itsestäni keittämässä kaakaota, mutta se on nyt jossain muualla. Huomenna sitten teidän ilona. Helin kanssa odoteltiin Luckya ja rupateltiin muiden kanssa, jotka hekin odottelivat showta. Ja lopulta pieni seurue erikoisia ihmisiä saapui!

 Näin saimme hienon shown alkamaan. Aluksi sidottiin eläimiä kauniilla taidokkailla solmuilla.
Bad woman tying up the innocent animals

Ja niitä solmuja päätyi lopuksi myös Luckyn hameeksi
Lucky Hell wearing temporary rope skirt

Minä uteliaana ja tietämättömänä kyselin kaikkea bondagesta, automaattisena oletuksena, että tällä, mitä siinä ikkunalla tehtiin, olis jotain tekemistä seksuaalisen mielihyvän kanssa. Mutta näin ei ollutkaan. Voi rähmä, mä olen nyt pikkasen unohtanut siitä miniluennosta, jonka aiheesta sain! Akkunalla tietenkin oli kyse siitä, että tämä "paha, rahan ahne" ihminen, vangitsi omaksi ilokseen eläimiä. Toi sitominen oli jotain perua samurailta, narun värillä kerrottiin vangitun asemasta jne. Nykyään käytetään kuvastamaan näennäistä vapauttamme, tai sitä, että kuinka me länsimaissa ollaan niin vapaita, että voidaan vapaaehtoisesti vangituttaa itseämme.

Kiehtovaa se oli joka tapauksessa.
Froglady
Bad woman tying up the innocent animals

Bondagen aikana tarjoiltiin sisään tulleille Luckyn itsensä leipomia vegaanisia herkkuja ja minun ja Helin keittämää kaakaota

Lucky serving the audience

Mä roiskin vaahtoa pitkin pöytiä ja ikkunoita, mutta onneks silloin ei vielä ollut paljon porukkaa paikalla.

Sitten tuli Luckyn Hell'n shown vuoro. Täytyy myöntää, ettei se ollut niin paha kuin olin kuvitellut, tai minä en ollut niin herkkä kuin olin etukäteen pelännyt. Ainoastaan kerran piti katsoa pois.

Hammering nails up her nose...

Hammering nails up her nose...

Tähän lasimurskaan liitty se mun poiskatsomiseni, kun se alko hyppimään sen kasan päällä. Ainoa haava tuli kuitenkin hänen käteensä.
Lucky standing on the broken glass

Lopuksi oli miekannielentää. Ja se halkastu kieli...

Lucky Hell, the one and only female sword swallower in Finland

Lucky Hell, the one and only female sword swallower in Finland

Lucky Hell, the one and only female sword swallower in Finland

Lucky Hell, the one and only female sword swallower in Finland

Ja lopuksi Merilei esiintyi hulavanteen kanssa.

Mood for Hoop/Merilei performing

Oli oikein hieno ilta! Luckyltä utelin hänen suhdettaan kipuun. Sillä on kuulemma melko alhainen kipukynnys. Ja minä kun epäilin, ettei tuntisi kipua laisinkaan...

 Minä jälleen ajoin pyörän junaan ja pääsin suht kuivana kotiin. Niin, mä ihan oikeastia join pyörän junaan :) Se oli hassua.

Nukuin yön tosi huonosti, kun ei ollut herätystä ja piti kuitenkin herätä suht ajoissa leipomaan.

Lauantaiaamuna olin jo kahdeksan aikoihin ripustanut yhden koneellisen pyykkiä, toinen koneellinen tulossa, leipomukset hyvällä mallilla ja omenoitakin kuivurissa.

Ja silti tuli vähän kiire. Juoksin lopulta asemalta Akkunalle. Sillä mulla oli avain! Ninni siellä odotteli, onneks ei ollut tullut muita. Olin kaksi tuntia pupuna jakamassa esitettä Animalian uudesta nettisivusta.

Mulla ei ollut Nickyä mukana muuten, kuin tohon kuvaan vaan :)

Sampo, me as a bunny, Nicky as a tiger, Lucky Hell

Meillä oli julkkikset lipaskerääjinä. Rakel Liekki oli myöhässä, mutta tuli kuitenkin. Noissa julkkiksissa oli se tosi hyvä juttu, että ne uskals mennnä ihmisten luokse, olla ulospäinsuuntautuneita! Itse jaoin melko arasti niitä lappuja. Kun en mä edes meinannut nähdä sieltä mitään. Jonkun verran mua vedeltiin hännästä ja joku känniääliö tuli puristaan kuonosta, mutta onneksi julkkikset pelasti minut :)

Mulle tuli tosta hommasta oikeesti tosi hyvä olo! Juttelin jonkun nuoren miehen/pojan kanssa (nostin hetkeksi pään pois, kun ei mun opuheesta muuten olis oikeen saanut selvää) joka halus tehdä jotain eläinten hyväksi. Muutenkin oli jonkin verran ihmisiä, jotka oikeasti tuntu kiinnostuvan asiasta ja varmasti ainakin osa jakamistani esitteistä johtaa nettisivujen katsomiseen :)

Sit kotiin perheen pariin ♥

Illalla oli paniikki, et on jo Sunnuntai, kun oli niin paljon tapahtunut kaikkee, mut onneks olikin vasta lauantai!  Sunnuntain olinkin sitten  kipeä :( Niin kuin nytkin. Ihan mälsää. Mutta se hyvä, että maltoin alkaa katsomaan Chrisin kirjastosta lainaamaa Dexter -tv sarjaa. Sehän on tosi hyvä!

Viikonlopun aikana 7 tilausta Madebyssa!! Hiphei! Lisää tätä!!

♥ Raisa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti