perjantai 28. toukokuuta 2010

Valmisteluja ennen uusien perheenjäsenten saapumista

Elikkä tänään pojat haetaan kotiin ja sehän tietty tarkoittaa sitä, että täytyy ostaa kaikennäköistä. No ihan oikeesti ei meidän (minun) ole kovinkaan paljoa ostella, kun on Pojan jäljiltä kaikkea tallella. Mutta ruokaa, herkkuja ja uusi panta nyt alkuun hommattiin. Ja Kenaille (tuleva Miso?) dap -panta rauhoittamaan.

Mä vähän innostuin noista pannoista ja hihnoista. Tietty! Tilasin sitte jotain um...materiaalia niiden tekemiseen. Niin, että entä jos niitä alkaiskin tekemään ihan myyntiin asti? Jonkin verran niissä pystyis käyttämään kierrätysmateriaaleja, mutta jos niitä oikein alkais tehtailemaan, niin sillon se olis jo aikalailla mahdotonta. Tai haastavaa. Mutta haluan kuitenkin laittaa lusikkani siihenkin soppaan.
Tajusin just, että tämä on viimeinen kirjoitukseni koirattomana! ♥

Oon huolissani kaikista lääkkeistä, joita syön. En todellakaan ole mikään lääkemyönteinen ihminen ja nyt mä syön lääkkeitä jos jonkinmoiseen vaivaan. Ällöttävää. Ja kuitenkin turvallista. Mä en ite ole niistä jutuista vastuussa kun lääkkeet hoitaa kaiken. Ei oikeesti kyllä lähimainkaan kaikkea.

Mun tekee mieli tilata kaikkea.

Huomenna on kirppispöytä Valtterissa. Sielläkin on Pinkkistä myynnissä. Täytyy ommella vielä illalla. Mulla on ihan sikahienoja kankaita. Ja lisää tulossa! :D

Jännittää!

♥ R

4 kommenttia:

  1. Mistä kaikkialta noita sun töitä voi tilata? :) lähinnä noi korut kiinnostais.

    VastaaPoista
  2. Moi Donitsi! (ihanan herkullinen nimi sulla!) Koruja on jonkin verran myynnissa Tampereella Forget-me-not -liikkeessa, mutta multa suoraa voi myos tilata. Paasaantoisesti korvikset on 10 euroo, kaulakorut 8, rintakorut 7, kannykkakorut 4 ja sormukset 5. postikulut 1 euro.
    Mun s.postiosoite on kittygirl(at)jippii.fi. useimpia olen tehnyt vain yhdet, eli kaikkia ei ole saatavilla, mutta kerro mika sua kiinnostais niin tarkistan sen tilanteen.

    Raisa

    VastaaPoista
  3. Okei. :) mutta tota onks sulla missää kuvii niistä sun töistä, että tietäisin vähän valikoimaa? :)

    VastaaPoista
  4. Tässä olis linkki mun Pinkkis -albumiin http://www.flickr.com/photos/the_real_kittygirl/sets/72157600587623698/
    Mulla ei välttämättä ole kaikkia enää itellä, mutta jos kerrot minkä tyylistä etit, niin voin vaikka laittaa sulle kuvia niistä joita mulla on. Kaikista ei ole netissä vielä kuviakaan. Ja koko ajan tulee uusia. :)

    ♥ Raisa

    VastaaPoista