maanantai 4. huhtikuuta 2011

ELÄIN! ja paljon muuta.

Torstaina oltiin Satun kanssa elokuvissa, Black Swania katsomassa. Ihana Natalie Portman ♥ Nepalilaisessa oltiin syömässä - kur.

Perjantai meni leipoessa ja ruokaa valmistellessa. Mulla oli melko järkky pino reseptejä kokeiltavaksi/kokattavaksi. Yks ainoastaa lens roskiin, muissa riitti pieni hieno säätö. Lauantain olikin sitte Pinjan synttärijuhlat x 2 ja neljän juhlan kuvaukset! Eli melkosta vilinää ja vilskettä! Uskoisin, että kaikki meni hyvin. Yhtäkään kuvaa en ole nähnyt, mutta Sami vaikutti tyytyväiseltä, eli eiköhän sieltä ihan hyvät kuvat ole tulossa (harmittaa, etten ite tajunnut ottaa edes kakuista kuvia, että olisin voinut tänne laittaa).

Illalla, lasten Disco -illan jälkeen, vietiin lapset ja Kenai hoitoon (Risto on iso poika ja pärjää yksinään) ja ite lähettiin Korjaamolle, Animalian ELÄIN! tapahtuman päätösbileisiin.
Oltiin siellä ehkä n. pari tuntia. Mulle tuli jossain vaiheessa semmonen tosi ihana ja lämmin, turvallinen tunne, että olen hyvien ihmisten ympäröimänä (tää oli siihen aikaan kun Mariska esiintyi). Tais siinä olla kyllä kahdella siiderilläkin oma osansa ;)
Mulla oli siellä ne mun panda-korvat päässä :) Mielestäni ne sopi illan teemaan mainiosti.

Sitten "valta" vaihtu ja se toinen bändi esiinty. Mariska oli ok, mut se toinen oli ihan mälsä. Ja siinä kohtaa tunnelmakin muuttu, siellä oli selkeesti bändin faneja ja ne ei sitten enää välttämättä olleetkaan "oikealla asialla" ja jotenkin se vaan lässähti. Ja sitte joku valopää (olisko ollut niiden rumpali) heitti jotain hippi -läppää ja jotain tyhmää lacto-vegaani-fennoista...ugh...ja sit ne vielä laulu kalakeitosta, sillä alotti sen.

No joo, mä oon vähän tiukkis :)

Kotimatkalla joku Kassi-Alma alko päivittelemään, että miten voi olla noin suloinen ja hentonen tyttö. Taas tullaan tähän, että miten muut mut oikeen näkee? No, ihan sama.

Sunnuntai meni vähän vaisusti. Join niitä siidereitä sitten seuraavaa päivää ajatellen ehkä yhden liikaa. Ei jaksanut yhtään mitään. Elokuvia katsoin 3,5 ja söin jämiä juhlista.

Tänään töissä s.postissa oli ehdotus Puputytön Juhlakirjan kanneksi! Ihana! Kirjaan on tulossa myös suloinen pupuhahmo!

1,5 tuntia ja sitten skräppäämään!
Synttärilahjaksi olen ehkä saamassa käytetyn läppärin! Hauskaa!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti