maanantai 25. huhtikuuta 2011

Ihana, jumalainen pääsiäisloma!

Vitsi, että tää on hienoo, vaan hengailla kotona ja tehdä kaikkea sellaista mitä itse haluaa tehdä. Eilen aloin taas tekemään listoja tehtävistä asioista, ja se on auttanut mua huomattavasti. Nyt en vaan haahuile ympäriinsä ja ahdistu haaskatusta ajasta, vaan etenen suunnitelman mukaisesti :)
Tämän päivän lista:
* laadi kauppalista (Vappukuvauksiin)
* viimeistele yksi iso tilaus
* poraa koruja
* maalaa kipsit
* käy isällä (kirjanpito juttuja)

Sitte kun mä oon noi tehnyt, niin voin vaikka kaivella korviani loppupäivän, sillä olen saanut jotain jo aikaiseksi.

Oltiin äsken pupujen kanssa pihalla! Hyrrä oli ekaa kertaa meidän kanssa ulkoilemassa. Se oli ihana! Todella utelias ja loikkivainen. Sokeria koko tilanne kauhistutti, mutta onnkes Pinpula jakso sen kanssa rauhakseen istuskella ja silitellä sitä. Kyllä Sokerikin muutaman loikan otti. On ne niin hienoja pitkäkorvia. Ajatella, että joku on voinut hylätä jotain noin ihmeellistä.

Mun pitäis varmaan lähtee käymään siellä "kirjanpitäjällä", niin sais ärsyttävät veroilmoitusasiat hoidettua. Aikuisten jutut on niin mälsiä.

Kerroinko jo, että eilen tein paljon vaatteita Bambille? Tietenkin kaikkien listalla olevien asioiden ohella. Tein yhden mekon, hameen ja apua, sitten en muuta muistakkaan, kun alkaa menee päivät sekaisin. Mutta taivaallisen luksuslomani aikana olen tehnyt todella paljon vaatteita. Mutta vielä olis suunnitelmissa pyjama, kietasupaita ja essu. Ah! Täytyy ottaa Bambi mukaan Jäkeen, että voin äitille näyttää sitä, että se voi ottaa mittoja ja alkaa virkkaamaan sille vaatteita. Ja mä haluan tehdä sille meikkipussin ja muuta sellasta, mitä mä normikoossakin teen. Vetoketjuja vaan ei ole niin pieniä. Pöh.

Ai nii...kyllästyin taas siihen, miten paljon on krääsää ja koko ajan heitetään kaikkee roskiin. Niinpä päätin pitää jälleen En osta mitään kuukauden. Ruokaa ja pesuaineita jne kyllä ostan, mutta netistä tilailu ja kirppareilla ravaaminen saa nyt olla kuukauden jäissä. Enkä osta edes Pinkkikselle mitään, kun kaikkea pitäis olla ihan riittämiin. Just tilasin vetskareita ja koruosia. Tietenkin, jos vaikka tukikangas tai tietyn värinen lanka loppuu, niin se on eri asia, mutta semmonen haaliminen saa nyt vähän aikaa olla. PAITSI...jos löytyy jotain ihan mieletöntä, jota ilman ei voi enää sen nähtyään elää...

Mä aina vingun sitä, ettei ole rahaa...no ei ihme, kun sitä käyttää niin kuin minä! Mulla on kuiteski ihan hyvä palkka, mutta kun koko ajan pitää olla ostamassa jotain, ni ei ihme, ettei ole varaa vaikka rakennuttaa terassia. Hitto, nyt mä vaan yritän olla menemättä sinne Jäkeen.
Bambi eating late night snack

Bambi with two-headed pony.

Ei sitte muuta tällä kertaa! Ostakaa miniatyyrejä! Monta settiä vielä jäljellä!

Sydän, Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti