lauantai 30. huhtikuuta 2011

Hauskaa Vappua!

Hauskaa Vappua! Happy May Day!

Hi-hoo! Ettekä varmaan arvanneet, että tulis olemaan Vappupostaus. No ihan oikeesti mua ei vappu juurikaan liikuta, en innostu oikein mistään mikä siihen liittyy. Munkkeja olis kyllä kiva tehdä. No, huomenna on vielä aikaa. Tänään ollaan juhlittu Hapsimakkaran synttäreitä. Pienellä porukalla, mutta isolla kakulla.
Vegan chocolate batman cake

Hiukan meinas mennä hermot ton kuvion takia, kunnes onneks tajusin sulattaa suklaata naaman ja logon kohdalle, muuten siitä ei olis saanut mitään tolkkua.Hyvä kakku oli! Simaakin olin tehnyt, ja sekin oli hyvää :)

Vieraiden lähdettyä mentiin kävelylle.
 Vappukävelyllä.

Chrisin harmiksi otin Bambin mukaan Bambi
Ihan vaan sen takia, kun puissa on lehdet just hyvän kokosia, mutta ne kasvaa niin hurjaa vauhtia, että saattaa parin päivän päästä olla jo liian isot.

Bambi sopi loistavasti luontokuviin :)
Finally! Spring!

Picture-2750

Ja kaikille teille, jotka jaksoitte loppuun saakka - paljastan rikkoneeni päätöksen olla ostamatta mitään oikein toden teolla! Ostin Bambille kaverin! Hittolainen! Mitä sitten, että se jää tulliin?! Rahaahan se vaan on! Toivottavasti se on loppuviikosta sitten kun se aikanaa tulee, sillä en pääse muuten kuin perjantaisin sitä hakemaan. Sillä on sininen tukka ja se on samaa sarjaa kuin Bambikin. Näyttää jokseenkin tältä. (vieressään samanlainen nukke kuin Bambi)
021

Ei mulla sitten muuta. Tai tilasin mä muutakin, mutta ei niistä nyt. (tosi ristiriitanen olo, harmittaa kun olen tällänen hupsu, mutta en malta pysyä yöpuvussani, kun olen uudesta nukesta niin innoissani. Se tulee Osakasta <3)

Hyvää yötä!

Bambi wearing her new PJs

<3 Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti