torstai 28. huhtikuuta 2011

Tuhmuuksien tuhmuus!

Siis voi että! Miten mä voin olla niin heikko!! En tiedä kuinka monta päivää siitä on, kun mä päätin, etten osta mitään kuukauteen(?) ja nyt jo toistamiseen ja sit heti siihen päälle kolmannen kerran menin tilaamaan jotain.

Picture-2562

Bambikin paheksuu. Mutta jos se tietäis mitä tilasin, niin ehkä se olis sittenkin ihan hyvillään...ekaks tilasin Playltä postikortteja ja kuvakirjan (yht. alle 20 euroo) ja sitte vielä Japanista kaavakirjan ja inspiraatiokirjan. Kaavakirja meni myöskin jälkitoimitukseen, joten sekään ei tule vielä pitkään aikaan.

Eilen olin parin viikon laiskottelutauon (vetoan siihen, että kun olen alkanut taas pyöräilemään töihin en ole jaksanut tehdä molempia samana päivänä...) jälkeen nyrkkeilemässä. Se oli niin ihanaa. Ja sitten vielä mun pari kehu, miten mun lyönnit on parantuneet huomattavasti :) Mutta tuntu, että alun rutistuksen jälkeen en jaksanut enää mitään! Tunnin jälkeen kädet vapisi niin, etten meinannut saada vaatteita päälle.
Olin kotona vasta joskus puol kahdeksan jälkeen ja jotenkin niin poikki, ettei ollut edes nälkä. Mutta onneks Chirs oli nälkäinen ja haki meille thaimaalaista. Satukin tuli käymään :)

Ruoka oli hyvää, seura vielä parempaa. Mutta väsymys oli niin iso, että oli pakko päästä nukkumaan. Pari kuvaa otin, joitain hauskoja ideoita kehittelin ja myydyt miniatyyrit pakkasin ja sitte nukkumaan.

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti