sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Terveisiä Bambilta!

Nyt oon saanut jotain kuvia koneelle. eilen ja tänään olen taas ottanut paljon lisää, mutta tässä ainakin ihan hyvä alku. Laitan erikseen vielä postauksen niistä myytävistä, mulla on kahden hintaisia pakkauksia, 3 ja 5 euroo, plus postitukset (luulisin, että menee kaksi postimerkkiä, eli 1,60).

Tässä kuvia Bambista laittamassa ruokaa. Innostuin kun olin ite tekemässä salaattia ja löysin minisalaatin kerän.
Picture-2557Picture-2572

Picture-2566

Ja tässä on nyt se kph/eteinen. Edelleenkään ei ole pönttöä tai pesuallasta, ehkä ne vielä joskus löytyy.Picture-2584


Nyt mulla on kuvia myös skräppisivuista, joita tein laivalla. Tää on muuten ihan höhlä postaus, mun tekis mieli mennä jo yläkertaan (olen koko eilisen päivän ommellut nukenvaatteita, vaikka todellakin piti ommella Pinkkis -juttuja) ompelemaan. Löysin lisää myytäviä miniatyyrejä, katotaan miten nää ekat menee kaupaksi, että josko pistäisin sitte lisää myyntiin. Osasta tuli semmonen olo, että emmä raaskikkaan...se on ärsyttävää. Mutta mulla on jo haaveissa toinen asunto. Ehkä siinä olis äiti ja lapsi, ja koiriakin...


Picture-2581
 Picture-2582
Picture-2580

Hitto, taas on semmonen olo, etten saa yhtään mitään aikaseksi. Kolmas päivä jo vapaalla, eikä mitään fiksua "saavutettu". Jääkaappia vähän pesin, mutta siinä kaikki. Täytyis tehdä taas niitä listoja, ne auttaa mua ihan oikeesti. Taidanpa tästä lähteä listoja laatimaan! Mulla olis kamerassa ihania pääsiäiskuvia, mutta kuten sanottu, ne on kamerassa, ei koneella. Pöh!

Aamupalan jälkeen piilotin Chrisille ja lapsille kartonkiset munat, joissa sisällä herkkuja, pihalle. Passitin etsijät piilotuksen ajaksi kävelylle koirien kanssa, itse laitoin munat ja lakupötköjä suht helppoihin piiloihin ja aloin räpsimään kuvia Bambista pääsiäiskori toisessa ja pääsisäismuna toisessa kädessä. Ne on niitä mun pääsisäiskuvia :)

Hauskaa pääsemisenjatkoa!

Raisa







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti