tiistai 4. joulukuuta 2012

Kuvia

Ai nii, olen ollut jo jonkin aikaa juoksutauolla, tai siis niinku en ole juossut melkein kuukauteen. ENkä usko kyllä vähään aikaan juoksevanikaan, kun ei vaan nappaa. Yritän ulkoiluttaa koiria useammin ja pyöräilen aina kun mahdollista(jaksan/viitsin - mikä on kyllä aika usein. Olen ehdottomasti meidän perheen laiskin autonkäyttäjä). Niin, tämä siis tiedoksi.

Joop. Eilen tuli sitä rahaa, ja nyt siitä on 9 euroa jäljellä. Kaiken maailman laskuja ja sit koiran ruokaa piti hakea ja siinähän se sitten olikin. No, eikös huomenna tule ne veronpalautukset? On se raha vaan hankala asia. Yhtään en siitä välittäis, mutta se turvallisuuden tunne ja kaikki ne ihanat asiat, joita sillä voi hankkia...Niinpä. Illalla yritin kuumeisesti miettiä mitä haluaiisn joululahjaksi. C tyrmäs kaiken :( EI kuulemma halua ostaa minulle leluja. Enkä mä mitään muutakaan oikein halua. Yritän houkutella sitä ostamaan mulle Danbon. Luetteko Yotsubaa? Danbo on se pahvilaatikkorobotti, jonka xx ja yy tekivät. Ja jostain sattuman oikusta Danbosta on tullut tosi suosittu. Ja mä haluaisin siis sellaisen. Figuurin, siis.


Mitäköhän muuta? Isä soitti, ja sanoi: sori etten huomannut kutsua sua mummon hautajaisiin.... Niinpä, sori nyt vaan. C just valitti, että kuinka mä annan kaikille muille aina anteeksi niin helposti, mutten koskaan sille. Mutta enhän mä annan anteeksi, juuri koskaan. Ajan kuluessa saatan unohtaa, mutten anna anteeksi. En, vaikka pitäis. Paitsi pienet asiat ja sit tietty ne, jotka unohdan, ja melkein kaiken C.lle ja lapsille. Arvatkaa olenko antanut anteeksi yhdelle tärkeälle ihmiselle, joka ei tullut Pimpulan nimiäisiin 11 vuotta sitten! Aivan oikein, en todellakaan. Se ei tullut, koska ne oli nimiäiset, eikä -piip- kirkolliset ristiäiset. En ikinä unohda sitä.

No, ei tollasia ikäviä asioita nyt tänään. Mikäs tässä päivässä niin erikoista sitten? No, saadaan melkein kaikki kokeet! Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että meni huonosti. Kaikissa aineissa. Ja mä nyt jo tunnen sellaista häpeää huonoista numeroistani, mietin sitä hetkeä, kun käyn hakemassa kokeeni ja sieltä tulee huonoja, tai siis keskinkertaisia numeroita. Taidan ehkä jättää kokeiden haun silleen, et haen ne toimistolta, niin sit ei tarvii häpeillä kuin kerran. Mut en mä kyllä halua, että se ihana lukiosihteerikään niitä mun numeroita näkee ja mielessään pahoittelee mun keksinkertaista menestystäni. Miten tää on mennyt tälläiseksi?

Tulispa tänään mun vegetilaukseni! Olis jo aika! Tilasin siis vaihteen vuoksi Englannista vegaanikaupasta. Aika hyvin kyllä jo Suomestakin saa kaikkea hauskaa, et silleen ei olis mitään pakottavaa tarvetta, mut on se kiva jouluksi jotain vähän speciaalimpaa saada :D

Vähän mennyt pätkitellen taas tämä postaus, samalla teen viittä muuta asiaa. Laitetaampa tämä nyt "purkkiin".

Lupaamani kuvat. Laitoin nukketalon taas kaiken maailman järistysten jäljiltä kuntoon ja leikin nukeilla sen jälkeen.
Anteeksi, en ole vielä päässyt Alexisiin "sisälle", enkä osaa ottaa siitä sen arvoisia kuvia. Mutta kyllä se on kaunis!

Alex/Alexis mistelinoksan alla xxx

Syksy tuli vihdoin Tokioon ja Bunny otti kotatsun käyttöön. (kotatsu on lämmitettävä pöytä, jonka alla lämmitellään jalkoja. Japanissa ilmeisesti aika huonot noi lämmityssysteemit, ainkain olen kuullut melko kummallisia juttuja niistä, mm. foliolla eristettyjä huoneita jne.) Bunny on myös niin ihana.

Bambi otti joulukoristeet esiin! Pitäisköhän minunkin?

Joulupalloja. Nää on oikeesti lasia! Vähänkö hienoja!

Samperin Wubba chikenit! Rikkoneet Bambin palloja!

Prkl!

Olen pikkuhiljaa uudistanut myös Bambin keittiötä, enkä ainoastaan sitä makkaria, josta tuli kyllä ihan huippu. Tästäkin tykkään! Tiiliseinä on skräppipaperia.

Ja ettei olis aina vaan minun kaapeistani kuvia, niin tässä myös Bambin keittiöstä :)
 Mietin Middie Blythen hankintaa. Jos veronpalautuksista sen verran liikenis turhuuteenkin? Kuten olen varmaan jo joskus kertonut, Blythe nukkeja on kolmea kokoa, Neo, Middie ja Petite. Mulla on Petitejä ennen kaikkea koristeina ja Neot on niitä, joilla on kodit ja kaikki toi krääsä ja vaatteet jne. Middie olis kait suht saman kokoinen kun oli MLP Megan. Mulla on vielä yks ylim. Megan, jolta voisin ottaa mahd. tulevalle Middielle vaatteet...no, katsotaan. Ehkä sellainen vois olla jonkun pikkusisko? En tiedä. Lelut on kyllä ihania. On ihanaa olla näin irtautunut todellisuudesta ja kaikesta vakavasta ja yleisesti arvostetusta. Siitä mikä on muiden mielestä oikein ja kunnollista ja vastuuntuntoista jne. Taas alkoi kiehuttaa.

Akku loppuu! Moikka!

xoxo,








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti