perjantai 12. marraskuuta 2010

Ai nii, halloween bileet


Picture 1254
Originally uploaded by Pinkkisfun
Oikeesti mulla on ihan syykin siihen, miksen ole näistä aiemmin välittänyt postata. Lasten juhlat oli kivat ja sillee, mutta aikuisten juhlat seuraavana päivänä oli aika laimeet. Kolmasosa kutsutuista pääs paikalle eikä siitä sitte oikein riemua revitty. Ruoka oli hyvää, seura oli hyvää ja meillä oli kuiteski kivaa, mutta aika lällyä se oli. Mä olisin halunnu sellaset kännibileet. Mut vittu ku siideriki on pahaa. Ja sillee. Sit vielä mä unohdin? ottaa sopivia kuvia. Idari. Reseptit toimi ja se on kuiteski tosi hyvä juttu.

Picture 1270 Picture 1271 Picture 1275 Picture 1264 Picture 1256 Picture 1246 Veggie Woman
Mun asuna oli Kasvisnainen, aikuisten juhlaan olin meikannut eikä mulla ollut tota vihreetä paidantynkää, mutte ei mulla tietty mitään kuvia siitä ole.

Skräppikuvia, joita olen joskus lupaillut (kait) Picture 1285 ja täs: Picture 1284

Kävin eilen Malmin Citymarketissa (tykkään Jumbon Cittarista tosi paljon!). Vitsi, mikä seikkailu!! (vitsi mistä mäkin seikkailuni revin! ha!) Mä jouduin käymään koko kaupan läpi löytääkseni kaiken haluamani, enkä mä kyllä kaikkea edes löytänyt. Mut siis se, et mitä kaikkea meille ihmisille tehdään ostettavaksi - huh huh! Ja ennen kaikkea ne keinot, mitä käytetään, että me ostettais kaikkee mitä me ei todellakaan tarvita! Kaikki ihanat kirkkaat värit ja pakkaukset ja kimalteet ja vitsi kaikki. Onneks oon vegaani, niin että ulotu niiden seireenilaulut meikäläisen korviin. Ollaan me kyllä yksi harvinaisen tärähtänyt laji. Kyllä mä ainakin mieluummin ostan pahvin makuisia Hello Kitty keksejä kuin olen ostamatta. On se kuitenkin sen verran söpö. Ja on ne vielä vegaanisiakin. Eikä ne nyt niin pahoja ole. Ja sit kun siinä tulee keräilytarrakin vielä! Kerää kaikki 12! Siis oikeesti olen niitä keksejä ostanut ja se tarra oli ihana ja ne keksit oli ihanan näköisiä. Ja ne on ihan ok maapähkinävoin ja hillon kanssa.

Mä oon tyhmä. Tiedetään. Lopetin lääkityksen, enkä aio kertoa siitä mun lääkärille. Toivottavasti se ei kysy, kun en haluais valehdella.

Moi. Hauskaa viikonloppua! Mulla on huomenna tatska-aika, johon mulla EI OLE VARAA, mutta visalle mahtuu! Ja sit mennää leffaan syömään leffapoppareita!

Moik. ♥R

3 kommenttia:

  1. Vitsit noita sun leipomuksia ja rekvisiittaa, ei voi muuta kuin ihailla!

    VastaaPoista
  2. OMG I love this! I even went directly to flickr to check it out, you never stop surprising me.

    VastaaPoista
  3. ♥lette ihania, kiitos! Y♥u're lovely, thanks!

    VastaaPoista